Kulta filmas "Krēsla" trešās daļas ekranizējuma "Aptumsums" pirmizrāde Latvijas kinoteātros būs skatāma 9.jūlijā, taču dienu iepriekš, 8.jūlijā, Rīgas kinoteātros "Parex Plaza" (seansa sākums plkst.19:00) un "Cinamon" (seansa sākums plkst.19:00) , notiks īpašais Zelta Zivtiņas "Krēslas" fanu seanss. Turklāt pirms filmas pirmizrādes kinoteātrī "Parex Plaza" plkst.18:00 notiks Zelta Zivtiņa organizētā "Aptumsums" ballīte ar mūziku no kinofilmas, konkursiem, kā arī īpaši skanīgo pārsteigumu, ko sarūpējis festivāls "Positivus".
"Ikvienam īstenam Krēslas fanam ne tikai grāmatu sērija, bet arī katras daļas ekranizējums ir kā īpašs notikums. Turklāt ir patiesi iedvesmojoši, ka Zelta Zivtiņa dāvina mums iespēju apmeklēt "Aptumsumu" pašiem pirmajiem, dienu pirms oficiālās pirmizrādes! Ar nepacietību gaidām mūsu iemīļoto "Krēslas" varoņu gaitas atkal ieraudzīt uz kino ekrāna. Tas pavisam noteikti mūsu fanu klubam ir viens no šī gada nozīmīgākajiem notikumiem! " teica Niive, Krēslas fanu kluba "Twilight town" vadītāja.
Par "Zelta Zivtiņu":
Zelta Zivtiņa bija pirmā priekšapmaksas mobilo sakaru karte Latvijā (1998). Zelta Zivtiņa pirmā piedāvāja viesabonēšanu ārvalstīs (2003), pakalpojumu "Trīs draugi" (2006) un īpašu tarifu plānu "ZZ Pēcmaksa" (2008). Zelta Zivtiņa ir atzīta par labāko telekomunikāciju zīmolu Latvijā (Baltic Brand Formula 2007), tā saņēmusi Cicerona balvu (2007), kā arī mārketinga efektivitātes konkursa Password 2007 galveno balvu kā labākā mārketinga kampaņa Latvijā. Zelta Zivtiņas reklāmas seriāls, kura varoņu dzīvokļa stilā iekārtots arī tramvajs-dzīvoklis, tika aizsākts 2005. gada novembrī. Skatītājiem ir parādītas jau 162 sērijas, bet DVD ar seriāla epizodēm jau trīs sezonas ir viena no populārākajām Ziemassvētku dāvanām.