Svētdiena, 22.Decembris 2024. » Vārdadienas svin: Saulvedis;

Reklāmas festivāla "Golden Hammer'' augstāko novērtējumu iegūst Latvijas un Lietuvas reklāmas aģentūras

LETA, 24.09.2007. 13:30 | komentāri (3)

Šogad reklāmas festivāla "Golden Hammer" augstāko radošo novērtējumu ("Creativity case") ieguvusi Latvijas reklāmas aģentūra "ZOOM!", bet mediju pielietošanas kategorijā ("Mediju folderi") par labāko atzīta Lietuvas reklāmas aģentūra "Lowe Age", informēja festivāla "Golden Hammer'' direktore Ingrīda Krīgere-Lāce.
Reklāmas festivāla "Golden Hammer'' augstāko novērtējumu iegūst Latvijas un Lietuvas reklāmas aģentūras

Galerijas:

Aģentūra "ZOOM!" festivālā saņēmusi četrus Sudraba āmurus, vienu Zelta āmuru un "Grand Prix" balvas, savukārt aģentūra "Lowe Age" saņēma vienu Zelta un vienu Sudraba āmuru.

Latvijas Reklāmas asociācijas prezidents Andris Blaka festivālam veltītajā preses konferencē žurnālistiem atzina, ka arī šogad žūrija ir strādājusi stingri un apbalvošanai ir izvirzījusi augstākās klases darbus.

"Šogad "Golden Hammer'' festivālā tiek piešķirtas pārsteidzoši maz "Grand Prix" balvas - no desmit iespējamajām tika piešķirtas divas, arī Zelta āmuri ir piešķirti tikai 24 no 53 iespējamajiem," sacīja Blaka, norādot, ka šogad ar saviem darbiem patīkami pārsteigušas gan Latvijas, gan Lietuvas reklāmas aģentūras, parādot, ka spēj radīt pasaules līmeņa darbus.

Visvairāk Zelta āmuru saņēma Čehija - piecus āmurus, bet pa četriem āmuriem tika Igaunijai un Latvijai, savukārt Somijai tika trīs āmuri. Sudraba āmurus visvairāk saņēma Latvija -11 āmurus, kam sekoja Lietuva ar astoņiem un Krievija ar septiņiem āmuriem.

No desmit iespējamiem "Grand Prix" piešķirti divi - Latvijai un Čehijai.

Lāce norādīja, ka šogad festivāla darbi tikuši iesūtīti kopumā no 15 valstīm - Somijas, Vācijas, Nīderlandes, Rumānijas, Jaunzēlandes, Čehijas, Krievijas, Baltkrievijas, Slovākijas, Slovēnijas, Ukrainas, Ungārijas, Latvijas, Lietuvas un Igaunijas.

"Arī šogad festivālam tika iesniegti ļoti labi darbi, un to kopējais skaits neatšķiras no pagājušā gadā iesniegto darbu skaita. Visvairāk šogad darbi saņemti no Latvijas, kam seko Krievija, Igaunija, Ukraina un Lietuva," sacīja festivāla direktore.

Festivāla iesniegtos darbus vērēja starptautiska žūrija.

Mobilā operatora SIA "Tele2" mārketinga direktors Jānis Spoģis atzina, ka "TELE 2" kā festivāla ģenerālsponsors no savas puses piešķir specbalvu aģentūrai "Lowe Age" par firmai "Laima" veiksmīgu produkta "Hooper" reklamēšanu.

Kā ziņots, Starptautiskais reklāmas festivāls pulcēja augstākā līmeņa profesionāļus no daudzām pasaules valstīm, kas interesentiem lasīja lekcijas.
Lasi vēl...
» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2024
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV