Cīņa starp iepriekšējās nedēļas līderi, lenti "Sociālais tīkls" jaunumu, romantisko komēdiju "Life As We Know It" (latviskais nosaukums nav pieejams), nedēļas nogalē bijusi ļoti sīva. Tomēr iepriekšējās nedēļas līderfilmai, kuras ienākumi kritās par tikai par 31%, izdevās saglabāt līderpozīcijas trīs dienu periodā, lai arī piektdien tā piekāpās nedēļas spēcīgākajam jaunumam.
"Sociālais tīkls" no 8. līdz 10. oktobrim iekasēja 15,5 miljonus ASV dolāru 2771 kinoteātrī. Kopā pirmajās desmit dienās filmas kases ieņēmumi sastāda 46 miljonus. Filma Latvijā skatāma īpašajos seansos jau tagad, bet no 15.oktobra to izrādīs pilnā seansu skaitā.
Otrās vietas ieguvēja, studijas Warner Bros. romantiskā komēdija ar žanra eksperti Katrīnu Heiglu un "Transformeru" zvaigzni Džošu Duhamelu titullomās, uzrādīja līdzīgus rezultātus, tomēr piekāpās "Sociālajam tīklam" ar 14,6 miljoniem.
Trešajā vietā ierindojies otrs nedēļas jaunums, sporta drāma "Secretariat" par kāda sacīkšu zirga un viņa saimnieku karjeru. Filma pirmajā nedēļas nogalē iekasējusi 12,6 miljonus.
Savukārt trešais nedēļas nogales jaunums, Vesa Kreivena šausmu trilleris "My Soul To Take", ar 6,9 miljoniem ir ienesīgāko filmu topa piektajā vietā.
Ziņa publicēta sadarbībā ar kinokino.lv.