Daudzi starptautiski uzņēmumi "Karamākslu" plaši izmanto savās darbinieku apmācību programmās. Labākajās Āzijas biznesa skolās tā ir obligāta lasāmviela topošajiem vadītājiem un uzņēmējiem.
Pirms 2500 gadiem ķīniešu karotājs un filozofs Suņdzi pierakstīja savas atziņas par kara mākslu, radīdams pirmo stratēģijai veltīto grāmatu. Tā joprojām ir aktuāla, jo stratēģiskā domāšana ir tikpat sena, cik konflikti starp cilvēkiem. "Karamāksla" skaidro, kā uzņemties iniciatīvu un pieveikt ienaidnieku. Jebkuru ienaidnieku.
Kādreiz, lai iekarotu valstis un pakļautu tautas, militārie stratēģi izmantoja Suņdzi atziņas. Taču tās ir universālas. Mūsdienās kaujas lielākoties risinās starp uzņēmumiem nevis starp valstīm. Tāpēc "Karamākslas" principi noder ikvienam, kurš alkst uzvaras. Piemērojot šo stratēģiju biznesa diskusiju vai privāto problēmu risināšanai, iespējams ātrāk izprast kompleksas situācijas un uzvarēt ikvienā konfliktā.
Suņdzi grāmatu "Karamāksla" no angļu valodas tulkojusi Aija Vālodze.