Reklāmas Rīmu Nakts idejas un kolekcijas dzimtene ir Francija, un arī Latvijā realizēto plakātu idejas un koncepcijas nāk no kolekcijas autora Žana Marī Bursiko dzimtenes. Francijā Reklāmas Rīmu Nakts vēsture ir krietni garāka, nekā Latvijā - šogad pasākums tur risināsies 26.reizi. Plakātu koncepcijas autors vienmēr ir Žans Marī Bursiko, kurš lūdz savu ideju realizēt vairākiem māksliniekiem, lai no to piedāvātajiem risinājumiem izvēlētos labāko. 2006.gadā koncepciju realizēja viena no Francijas lielākajām reklāmas aģentūrām - Enjoy Scher Lafarge, 2003.-2005.gadā animatori un zīmētāji, pirms tam – fotogrāfi un citi Francijas mākslinieki.
Reklāmas Rīmu Nakts šogad Latvijā risināsies jau 10.reizi - 2.novembrī Kongresu namā būs gaidāma pārsteidzošā Rīmu ēdienkarte, kas sastāvēs no aptuveni 500 reklāmas klipiem. Programmā iekļautas starptautiskas, eksotiskas un vēsturiskas (no 1898.gada līdz mūsdienām) reklāmas, kas iemieso reklāmas pasaules vitalitāti un jaunākās tendences. Šī gada Reklāmas Rīmu Naktī varēsim dziļāk ielūkoties Beļģijas un Šveices reklāmās, varēsim redzēt Madonnu viņas vīra Gaja Ričija uzņemtajā reklāmā, pēdējās Volkswagen automašīnu reklāmas kampaņas, kā arī daudzu pazīstamu kinorežisoru Parīzē uzņemtās reklāmas. Īpaša vērība tiks veltīta itāļu 60.gadu reklāmas kino, franču kinorežisora Žana Kunāna uzņemtos reklāmas klipus, kā arī Francijas abstraktās animācijas reklāmas kino no 50.gadiem.
Reklāmas Rīmu Nakts skatāmā daļa ilgst vairāk kā piecas stundas, taču pasākums kopumā – vairāk kā septiņas stundas – no plkst. 20:00 līdz pat 03:00 no rīta. Reklāmas klipu starpbrīžu laikā apmeklētājus izklaidēs Jaffa Riga dīdžeji, un kā ierasts, notiks dažādas atraktīvas prezentācijas, atrakcijas un citas aktivitātes.
Biļetes iespējams iegādāties „Biļešu servisa” tirdzniecības vietās visā Latvijā un www.bilesuserviss.lv.