Gadagrāmatā "Adwards 2007" apkopoti radošās izcilības festivāla "Adwards" finālistu darbi desmit kategorijās - integrētās kampaņas, TV, drukātā prese, sociālā reklāma, grafiskais dizains, fotogrāfija, interaktīvais un industriālais dizains, vides reklāma un vides objekti.
Pēc LADC direktores Zanes Bērziņas vārdiem, gadagrāmatas misija esot apkopot un saglabāt katru gadu radītos izcilākos reklāmas darbus Latvijā, un ieguvēji ir ne tikai reklāmas aģentūras, kuras tiek uzslavētas, bet arī jebkurš Latvijas uzņēmums, kas meklē reklāmas aģentūras pakalpojumus.
"ADwards 2007 gadagrāmata" ir izdota 500 eksemplāros.
Festivāla "ADwards 2007" žūrijas priekšsēdētājs un "Leo Burnett Itālija" radošais direktors Franko Moreti, jaunās grāmatas ievadā uzsver, ka festivāla balvu atlase tika veikta ar maksimālu profesionālu uzmanību un atbildību, un tā atspoguļo ne tikai labākos Latvijā radītos darbus, bet arī darbus, kas atbilst pasaules standartiem.
"ADwards 2007 gadagrāmatas" prezentācijas pasākumā piedalīsies īpašais viesis Filips Apeluā, kurš ir viens no aktuālākajiem grafiskā dizaina autoriem Francijā. Pēc LADC uzaicinājuma Apeluā uzstāsies ar īpaši sagatavotu lekciju, norādīja Puhovs.
Kultūra un māksla » Literatūra
Latvijas labākos reklāmas un dizaina darbus apkopo izdevumā "ADwards 2007 Gadagrāmata"
LETA, 25.10.2007. 11:00
Šodien Rīgā, kinoteātrī "K.Suns", notiks otrā radošās izcilības festivāla "ADwards" izdevuma "ADwards 2007 gadagrāmatas" prezentācija, kurā apkopoti Latvijas labākie reklāmas un dizaina darbi.