Darbu pieņemšana notiks no 14. februāra līdz 14. martam un tiem jābūt radītiem laika posmā no 2010. gada 1. februāra līdz 2011. gada 1. martam. Labākos darbus noteiks festivāla starptautiskā žūrija – pazīstami reklāmas, dizaina, mediju un saistīto industriju profesionāļi. Ēriks Stendzenieks, Latvian Art Directors Club* valdes priekšsēdētājs: "Izcilu darbu no viduvēja atšķir vispirms radītāja attieksme pret procesu. To var saukt par mīlestību, var saukt par entuziasmu vai degsmi. Skaidrs ir viens – labas lietas nedzimst no remdenības. Un šodien tās pilnīgi noteikti sniedzas ārpus vienas nozares robežām. Tieši tādēļ festivāla durvis šogad plaši atvērtas arī mediju un PR profesionāļiem."
Festivāls tiks atklāts 24. martā ar Latvijas Institūta un LADC rīkoto diskusiju par Latvijas tēlu. Savukārt 25. martā ADwards dalībnieki un interesenti varēs apmeklēt lekcijas un piedalīties diskusijās, bet vakarā apbalvošanas ceremonijā sumināt ADwards 2011 uzvarētājus.
Jaunākajai informācijai par festivāla programmu un norisi sekojiet populārākajos sociālajos tīklos un masu medijos.
*Par LADC (Latvian Art Directors Club)
2005. gadā martā, sanākot kopā 18 lielāko aģentūru pārstāvjiem un 50 māksliniekiem, dizaineriem, arhitektiem, fotogrāfiem, tekstu autoriem un citām radošām personībām, tika nodibināts Latvian Art Directors Club - organizācija, kura rūpējas par radošo industriju meistarības un profesionālo standartu izaugsmi, izglīto, iedvesmo un iedrošina esošo un nākamo radošo talantu paaudzi, nodrošina pieredzes un informācijas apmaiņu starp radošo industriju profesionāļiem un sabiedrību. 2010. gads LADC ir bijis ļoti košs, vērtīgs un piepildīts. Pēc LADC uzaicinājuma Rīgā viesojušies spilgti radošo profesiju pārstāvji - viens no izcilākajiem pasaules reklāmas ģēnijiem Kīts Reinhards, Vācijas grafiskais dizaineris Toms Īsings, jauno mediju mākslinieks Joachims Sauters. Radošās iedvesmas dienā Rīgā lekciju lasīja pazīstams fotogrāfs Filips Toledano, Dayswithmyfather.com autors, un notika filmas Art&Copy vienīgais seanss Latvijā. Sadarbībā ar Biznesa augstskolu "Turība" rīkojām radošu konkursu studentiem "Latvijas tēls pasaulē", kura ietvaros studentu komandām bija jāizstrādā iespējamā Latvijas tēla stratēģija ar mērķi veicināt sabiedrisko diskusiju par valsts tēla ietekmi uz tūrisma un ekonomikas nozari. Pērnā gada martā mēs piekto reizi pulcējām vienkopus Latvijas radošo industriju pārstāvjus radošās izcilības festivālā ADwards, lai noskaidrotu, kuri no iepriekšējā gada laikā radītajiem darbiem ieies Latvijas radošās domas un meistarības vēsturē.