Komēdija "Izliecies par manu sievu", kuru producējis komiķis Adams Sandlers (viens no finansiāli veiksmīgākajiem mūsdienu komiķiem) un kurā viņš spēlē titullomu, pirmajās trīs dienās iekasējusi 31 miljonu ASV dolāru. Interesanta bija filmas mārketinga kampaņa ASV TV kanālos, kur sieviešu auditorijai domātās programmās filma tika pozicionēta kā romantiska komēdija (Valentīna dienas nedēļas nogalei), savukārt vīriešus studija Sony uzrunāja ar to, ka šis ir komēdiju guru Adama Sandlera jaunais darbs. Šī taktika ir atmaksājusies. Filmu izrāda 3548 kinoteātros ASV un Kanādā. Uz Latvijas ekrāniem tā nonāks 25.februārī.
Jāpiebilst, ka šis nav precizēts rezultāts, un pastāv varbūtība, ka atstarpe ar otrās vietas ieguvēju – Džastina Bībera lenti, ir vēl mazāka. Jaunās popzvaigznes 3D koncertfilma uzrādīja līderpozīcijas piektdien, tomēr nedēļas nogales intervālā par nepilnu miljonu piekāpās Sandlera darbam. Nenoliedzami, Bībers ir popkultūras fenomens, un to lieliski izmanto mūziķa aģenti un studija Paramount. 3D dokumentālā filma, kuras budžets lēšams 13 miljonos, pirmajās trīs dienās iekasējusi 30,2 miljonus.
Trešo pozīciju ieņem vēl viens nedēļas jaunums, 3D animācijas lente "Gnomeo un Džuljeta". Šis mīlas stāsts, kas risinās starp dārza rūķiem, pirmajās trīs dienās uzrādījis labu rezultātu un iekasējis 25,5 miljonus. Savukārt ceturtais nedēļas jaunums, vēsturiskā piedzīvojumu filma "The Eagle", ar 8,5 miljoniem ierindojas topa ceturtajā vietā. Iepriekšējās nedēļas līderfilma "The Roommate" noslīdējusi uz piekto vietu.
Ar ASV top 10 varat iepazīties šeit.
Ziņa publicēta sadarbībā ar kinokino.lv.
Publicitātes foto, kadrs no filmas "Izliecies par manu sievu"