Darbus festivālam var iesniegt sekojošās kategorijās – integrētās kampaņas, TV un drukātā reklāma, tiešais mārketings, sociālā reklāma, grafiskais dizains, fotogrāfija, industriālais dizains, vides reklāma, radio reklāma, reklāmas teksts, ambient media, kā arī divās jaunās kategorijās – digitālie risinājumi un „Best use of".
Iesniedzamajiem darbiem jābūt radītiem laika posmā no 2010. gada 1. februāra līdz 2011. gada 1. martam. Pirmā darba iesniegšana visiem festivāla dalībniekiem ir bez maksas, savukārt katra nākamā darba dalības maksa ir Ls 50 (+PVN 22%), tajā skaitā arī katrai darbu sērijai, kura var sastāvēt ne vairāk kā no 3 darbiem. Arī šogad bez maksas varēs iesniegt darbus mūzikas video un industriālā dizaina kategorijās, kā arī grafiskā dizaina kategorijā, ja darbi būs drukāti uz ADwards ilggadēja drauga Antalis papīra. Darbu iesniegšanas kārtība, tehniskās prasības, reģistrācijas anketa, kā arī detalizētāka informācija par festivālu pieejama atjaunotajā ADwards mājas lapā www.adwards.lv.
Tāpat radošajiem prātiem tiks piedāvāti vairāku Latvijas uzņēmumu sagatavotie brīfi, un šajā kategorijā iesniegtie darbi tiks vērtēti atbilstoši darba uzdevumam.
Labākos darbus noteiks festivāla starptautiskā žūrija, kuras sastāvā šogad būs 13 pazīstami reklāmas, dizaina, mediju un saistīto industriju profesionāļi.
Festivāls ADwards tiks atklāts 24. martā ar Latvijas Institūta un LADC rīkoto diskusiju par Latvijas tēlu. Savukārt 25. martā ADwards dalībnieki un interesenti varēs apmeklēt lekcijas un piedalīties diskusijās, bet vakarā apbalvošanas ceremonijā sumināt ADwards 2011 uzvarētājus.
Pieteikšanās ADwards 2011 Latvijas tēla konferencei, radošo lekciju dienai un apbalvošanas ceremonijai sāksies 28. februārī.