Ceturtdiena, 28.Novembris 2024. » Vārdadienas svin: Rita, Olita, Vita;

Atklāj radošās izcilības festivāla ADwards 2011 programmu un darba uzdevumus

Olga Sukonnikova, 01.03.2011. 16:09

Atklāta VI radošās izcilības festivāla ADwards programma un sākusies dalībnieku pieteikšanās lekcijām un semināriem, kas notiks abās festivāla dienās – 24. un 25. martā. Atklāti arī Latvijas lielo uzņēmumu sastādītie darba uzdevumi radošajiem talantiem festivāla speciālajā kategorijā, kuros individuāli vai grupās aicināts piedalīties ikviens.

Ceturtdien, 24. martā, notiks Latvian Art Directors Club (LADC) un Latvijas institūta organizētā Latvijas tēla konference, kad kopīgās diskusijās tiks noskaidroti pagājušā gada spilgtākie notikumi Latvijā un to ietekme uz valsts attīstību un nākotnes plāniem. Piektdiena, 25. marts, būs ADwards festivāla radošā diena, kuras laikā no plkst. 9:00 līdz 18:00 notiks lekcijas un semināri ADwards festivāla žūrijas locekļu – ievērojamu Latvijas un ārvalstu nozares profesionāļu – vadībā. Festivāla programma un elektroniska pieteikšanās lekcijām pieejama ADwards mājaslapā www.adwards.lv sadaļā "Pieteikties". Detalizēta festivāla programma ir pieejama šeit.

No 2. līdz 16. martam ieskaitot visi radošie talanti, kā individuāli, tā arī grupās, aicināti pildīt Latvijas lielo uzņēmumu sastādītos darba uzdevumos. Šogad uzdevumus sastādījuši ziņu portāls diena.lv, mobilais operators Tele2, tipogrāfija „Dardedze Hologrāfija" un Radio 101. Vairāk informācijas par darba uzdevumiem: www.adwards.lv/briefs.php.

"Nepārspīlēšu sakot, ka radošās izcilības festivāls ADwards ir viens no Latvijas komunikāciju nozarē nozīmīgākajiem pasākumiem. Kvalitāte apvienojumā ar drosmi un radošumu ir Tele2 vērtības, tāpēc esam priecīgi arī šogad turpināt atbalstīt radošos talantus, kas uzdrošinās "spridzināt" un panākt izcilu rezultātu," saka Jānis Spoģis, Tele2 mārketinga un tirdzniecības direktors.

Līdz 14. martam darbus festivālam var iesniegt šādās kategorijās: integrētās kampaņas, TV un drukātā reklāma, tiešais mārketings, sociālā reklāma, grafiskais dizains, fotogrāfija, industriālais dizains, vides reklāma, radio reklāma, reklāmas teksts, ambient media, kā arī trijās jaunajās kategorijās – vides dizains, digitālie risinājumi un „Best use of".

Iesniedzamajiem darbiem jābūt radītiem laika posmā no 2010. gada 1. februāra līdz 2011. gada 1. martam. Pirmā darba iesniegšana visiem festivāla dalībniekiem ir bez maksas, savukārt katra nākamā darba dalības maksa ir Ls 50 (+PVN 22%), tajā skaitā arī katrai darbu sērijai, kura var sastāvēt ne vairāk kā no 3 darbiem.

Lasi vēl...
» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2024
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV