Ceturtdiena, 14.Novembris 2024. » Vārdadienas svin: Fricis, Vikentijs;

Pagarināts ADwards darbu iesniegšanas termiņš

Olga Sukonnikova, 11.03.2011. 15:05

Lai arī šogad bijām stingri apņēmušies nepagarināt darbu iesniegšanas termiņu VI radošās izcilības festivālam ADwards, tomēr savas domas mainījām, saņemot vēstuli no ADwards žūrijas priekšsēdētāja, reklāmas aģentūras DDB radošā direktora Sīmona Higbija (Simon Higby). Pateicoties viņam, jaunais darbu iesniegšanas "deadline" ir 16. marts – divas dienas vēlāk nekā bija plānots.

Volkswagen slavenās reklāmas kampaņas "The Fun Theory" līdzautors un ADwards žūrijas priekšsēdētājs Sīmons Higbijs vērsās pie ADwards 2011 organizatora Latvian Art Directors Club ar lūgumu pagarināt darbu iesniegšanas termiņu. "Es zinu, ka ADwards darbu iesniegšanas termiņš ir 14. marts, tomēr uzskatu, ka būtu nepieciešams to pagarināt. Es pēc savas pieredzes ļoti labi zinu, ka "radošie" novilcina pieteikšanos konkursiem līdz pēdējam brīdim. Nesaņemt pāris labus darbus un neiekļaut tos konkursā tikai tāpēc, ka to sagatavošanai pietrūka diena vai divas, būtu noziegums. Tādēļ es iesaku: pārceļam gala termiņu par divām dienām. Un viss – pēc šī datuma vairs tik tiešām nekādas atrunas nestrādās!" e-pastā raksta Sīmons Higbijs.

Sīmonam taisnība. Tāpēc – lai notiek, vēl divas dienas klāt, gaidīsim Jūsu darbus līdz pat trešdienas, 15. marta, plkst. 23:59:59.

Un tāpēc velciet ārā no atvilktnes savus mīļākos, satriecošākos, the best of the rest darbus, un vēl četras dienas piesakiet tos VI radošās izcilības festivālam ADwards. Pieteikumus gaidām 15 dažādās kategorijās – integrētās kampaņas, televīzijas reklāma, drukātā reklāma, tiešais mārketings, sociālā reklāma, grafiskais dizains, fotogrāfija, industriālais dizains, vides reklāma, radio reklāma, reklāmas teksts, „ambient media", vides dizaina, kā arī digitālie risinājumi un „Best use of".

Šogad īpaši aicinām nepalikt malā un ar saviem sasniegumiem padalīties mediju un PR profesionāļus kategorijā „Best use of" – esam pārliecināti, ka Jums ir daudz, ko teikt un rādīt!

Tā kā šī kategorija festivālā ir pirmo reizi, un, kā zināms, viss jaunais veido vēsturi, Tu vienkārši nedrīksti neiesniegt savu izcilo veikumu! Ja Tu dari, ko mīli, un mīli, ko dari – parādi to arī citiem un liec iemīlēt, cienīt, runāt, aprunāt... kā Rīgā, tā Londonā, kā profesionāļiem, tā jaunajiem censoņiem un iesācējiem!

Tātad, darbu pieņemšana turpināsies līdz trešdienai, 16. martam, plkst. 23:59:59. Darbiem jābūt radītiem laika posmā no 2010. gada 1. februāra līdz 2011. gada 1. martam. Sīkāku informāciju par darbu iesniegšanu meklē www.adwards.lv.

Lasi vēl...
» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2024
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV