Sestdiena, 23.Novembris 2024. » Vārdadienas svin: Zigfrīda, Zigrīda, Zigrīds;

Sākusies pieteikšanās festivāla ADwards 2011 Latvijas tēla konferencei, semināriem un apbalvošanas ceremonijai

Olga Sukonnikova, 14.03.2011. 12:37

Sākusies pieteikšanās VI radošās izcilības festivāla ADwards, kurš Rīgā norisināsies 24. un 25. martā, semināriem un uzvarētāju apbalvošanas ceremonijai. Festivāla ietvaros seminārus vadīs, žūrijā darbosies un pieredzē dalīsies tādi pasaulē atzīti reklāmas speciālisti kā Sīmons Higbijs (Simon Higby), Volkswagen reklāmas kampaņas "Prieka teorija" ("The Fun Theory") līdzautors, Jaroslavs Orlovs, Instinct BBDO radošais direktors, Fions Dobins (Fionn Dobbin), sociālais dizainers, Rike Gruntviga (Rikke Grundtvig), OMG komunikāciju un novatorisku stratēģiju izstrādes direktore, kā arī citi ārzemju un pašmāju eksperti. Pieteikties semināriem, kā arī svinīgajai darbu apbalvošanas ceremonijai iespējams, aizpildot elektronisko formu www.adwards.lv.

Ikviens interesents tiek aicināts piedalīties ADwards festivālā un gūt iedvesmu no reklāmas speciālistu veikumiem, aizpildot dalībnieka reģistrācijas anketu www.adwards.lv, kā arī samaksājot dalības maksu (Ls 65 privātpersonai, Ls 130 juridiskajai personai.) Šogad īpaši tiek lutināti festivāla darbu iesniedzēji, LADC biedri, kā arī mediju pārstāvji, kuriem būs iespēja seminārus, kā arī apbalvošanas ceremoniju apmeklēt bez maksas.

Mediju pārstāvjiem par iespēju akreditēties ADwards semināriem, kā arī vēlmi intervēt kādu no reklāmas ekspertiem, lūgums sazināties ar Ievu Vītolu, rakstot e-pastu uz: ieva@deepwhite.lv vai zvanot: 29105578.

Festivāla ADwards 2011 noslēguma pasākums un svinīga uzvarētāju apbalvošanas ceremonija notiks 25. marta vakarā klubā GODVIL (adrese: Brīvības gatve 214b). Ieejas maksa pasākumā ir Ls 18 juridiskajai un Ls 12 privātpersonai. Turklāt ikvienam sava darba mīlētājam, kurš ieradīsies uz ADwards noslēguma pasākumu T-kreklā ar savu vārdu ADwards fontā, ieeja tajā būs bez maksas.

Savukārt piektdien, 25. martā, visas dienas garumā, notiks radošie semināri un lekcijas, kā arī diskusijas par aktuālākajām tendencēm reklāmas nozarē.

Radošās izcilības festivāla ietvaros uzstāsies un godpilno žūrijas priekšsēdētāja pienākumus veiks Sīmons Higbijs, kuru 2010. gadā mediju pētījumu vortāls The Directory Big Won ierindojis labāko radošo direktoru Top 3. Pēdējos piecus gadus Sīmons strādā DDB Stokholma, bet pirms tam – Lielbritānijā un Austrālijā. Lekcijā "Prieka teorija" kopā ar DDB Stockholm sociālo mediju direktoru Maiklu Bugaju (Michael Bugaj) viņš apskatīs nesen DDB Stockholm īstenoto Volkswagen kampaņu, kuras pamatā ir cilvēku mudināšana mainīt savu slinko attieksmi, ļaujot saskatīt atbildīgas rīcības priecīgo pusi.

Vienu no ADwards semināriem vadīs arī Stokholmas reklāmas aģentūras Jung von Matt/Limatta radošais direktors Aeksanders Jagijs (Alexander Jaggy), kurš savas lekcijas "Stāstu stāstīšana – stāstījuma triumfs" ietvaros veiks īsu ceļojumu no lineārās uz universālo domāšanu. Savukārt OMG komunikāciju un novatorisku stratēģiju izstrādes direktore Rike Gruntviga (Rikke Grundtvig) runās par "Mārketinga sadalījuma atgriešanos", īpaši pievēršoties digitālajam mārketingam biznesa stratēģijas noteikšanā, produktu un pakalpojumu veidošanā, pēcpārdošanas apkalpošanas nodrošināšanā, inovatīvu izplatīšanas kanālu radīšanā un ieņēmumu modeļu attīstīšanā.

Sociālais dizaineris, kā arī SSE Rīga pasniedzējs Fions Dobins (Fionn Dobbin) lekcijā „Kā padarīt pasauli labāku, un kāpēc sūdi rullē?" (šo vārdu tiešajā nozīmē) pastāstīs, kā inovatīvi risinājumi apmierina cilvēku sociālās vajadzības.

Radošās izcilības festivālā viesosies arī viens no pazīstamākajiem modernās Krievijas reklāmistiem Jaroslavs Orlovs, kurš seminārā "Krievijas reklāma: kam vajadzīga ideja?" stāstīs, kā Krievijas tirgū valdošā situācija ietekmē radošā darba kvalitāti. Kopīgi ar dalībniekiem viņš diskutēs, vai radošums izdzīvos, par piemēru minot aģentūras Instinct BBDO gadījumu.

Bez starptautiskajiem reklāmas speciālistiem, seminārus vadīs arī pašmāju eksperti. Populārais fotogrāfs Nils Vilnis, izvirzot tēmu „Vienkāršība fotogrāfijā", dalīsies pieredzē, kā vienkāršiem un dažreiz pat primitīviem līdzekļiem panākt fantastisku vizuālo efektu. Savukārt Interaktīvās aģentūras CUBE izpilddirektors Mārtiņš Dambis runās par „Desmitgades tendenci: MOBILS", pievēršoties mobilajiem telefoniem kā pilnīgi unikālam kanālam, kas paver neaptveramas komunikācijas iespējas.

Atgādinām, ka ADwards 2011 tiks atklāts ceturtdien, 24. martā, plkst. 9:00, kad viesnīcā „Bergs" (adrese: Elizabetes iela 83/85) notiks v/a "Latvijas institūts" un Latvian Art Directors Club (LADC) kopīgi organizētā Latvijas tēla konference „Ko stāstīt ar mīlestību un lepnumu par Latviju". Tajā diskusijās ar zinātnes, kultūras un ekonomikas ekspertiem, tiks apzinātas personības, produkti un procesi, kuri veido Latvijas tēlu, nes Latvijas vārdu pasaulē un pozitīvi ietekmē valsts atpazīstamību ārpus tās robežām. Dalība diskusijā ir bez maksas. Konferences programma latviešu un angļu valodās pieejama "Latvijas institūta" mājaslapā.

Par iespēju apmeklēt Latvijas tēla konferenci „Ko stāstīt ar mīlestību un lepnumu par Latviju", lūgums sazināties, rakstot e-pastu uz: prese@li.lv vai zvanot 67503663.

Lasi vēl...
» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2024
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV