Gata Spalvēna (1980) monohromajām fotogrāfijām nav kopīgas tēmas. Tie var būt pilsētu skati, ainavas, cilvēks pilsētvidē, kuras visas aptver sajūtas par mirklīgā smalkumu. Tās gandrīz nekad nav inscenētas vai arī papildinātas ar fotogrāfijas tehnoloģisku apstrādi. Melnbaltās bildes tiek radītas sarkano lukturu gaismās. Fotogrāfijas ir piezīmes par fotogrāfa piedzīvoto, parādot vietas, kurās viņš ir bijis – Nīderlande, Francija, Itālija, Latvija, visbiežāk pašam fotogrāfam ieņemot novērotāja pozīciju.
Līdz šim Gata Spalvēna fotogrāfijas eksponētas galvenokārt Talsu mākslinieku kontekstā, kā arī viņš aktīvi līdzdarbojies procesuālās mākslas projektā „Talsu tiesa", ko realizēja mākslinieku grupas „Krūmu grupas" biedri, veltot to vētrā nolūzušajai 1905. – 1907.gada revolūcijas Soda priedei.
Fotografēšanas iemaņas viņš aizsāka pilnveidot pie fotogrāfa Ulda Balgas 2004. gadā un šo sadarbību turpina vēl līdz šim brīdim, kā arī papildinājis zināšanas Andreja Granta laboratorijā (2006 – 2008). Sākotnēji Gata Spalvēna fotogrāfijas bija fragmentāra telpu fiksācija, atspoguļojot interesi par gaismas un ēnas spēlēm, atspulgiem, faktūrām deformācijām, kas veidojas ārpus objektīva. Ar laiku telpas detalizācija fotogrāfijās paliek sekundāra, veidojot panorāmiskākus skatus, kuros kāds tēls tiek izvirzīts priekšplānā, iemiesojot darbos pārdomātu kompozīciju, kas balstīta gaismas un ēnas attiecībās.
Bilžu rādē aplūkojamas fotogrāfijas, kas aptver laika posmu no 2006. līdz 2009. gadam.