Par sevi Oļegs Sivuns atklāj ļoti maz – tikai tik daudz, ka ir dzimis 1983. gadā, vairākus bērnības gadus kopā ar vecākiem pavadījis Austrumvācijā. Atgriezies Krievijā, topošais rakstnieks spēlējis futbolu Viborgā un ne par ko īpaši nav interesējies, līdz tūkstošgades mijā pārcēlies uz Sanktpēterburgu un tur piecus gadus studējis kulturoloģiju un reklāmas mākslu.
Grāmatā ''BRAND. Popārta romāns'' Sivuns apspēlē popkultūras karaļa Endija Vorhola grāmatas ''Endija Vorhola filozofija (No A līdz B jeb turp un atpakaļ)'' rakstīšanas pieeju un stilu, latīņu alfabēta secībā apskatot 26 pasaulē plaši pazīstamus zīmolus. Viņš ir radījis vienotu, valdzinošu un oriģinālu daiļdarbu, un pārmetumi par Vorhola atkārtošanu ir nevietā, jo, kā saka pats Oļegs Sivuns, viņa grāmata ir neatkārtojama kaut vai tāpēc vien, ka tāda līdz šim nav bijusi uzrakstīta.
Grāmata ir ironijas un pašironijas, lielpilsētas vientulības un smeldzes, paradoksu spēļu caurausta, tā ir svaiga un rotaļīga. Oļegam Sivunam raksturīgs neparasti ass un precīzs laikmeta vērojums, savdabīgs skatījums uz patērēšanas masu kultūru un uz lietu pasauli, kas romānā atklājas kā visvarena zīmju un simbolu sistēma, kuras priekšā cilvēks ir kļuvis bezspēcīgs.
Par darbu "BRAND. Popārta romāns" Oļegs Sivuns 2009. gadā ieguvis Jauno Puškina prēmiju, kā arī žurnāla "Novij Mir" balvu, kurā darbs pirmo reizi tika publicēts (jāpiebilst gan, ironiskā un provokatīvā nodaļa par zīmolu PUTIN šajā publikācijā netika iekļauta).
Uz jautājumu, kāpēc viņš izvēlējies tieši Krievijas politisko zīmolu, Oļegs Sivuns atbild: "Tas man šķita diezgan amizanti. Krievijā visā tās pastāvēšanas vēsturē vislabāk padevusies tieši ideju un tirānu radīšana." Latviešu izdevumā nodaļa par zīmolu PUTIN ir atstāta.
Oļega Sivuna popārta romānu "Brand" no krievu valodas tulkojusi Daina Borovska.