„Es devos uz Latviju, nezinādams, ko sagaidīt reklāmas un radošuma ziņā. Taču, vērtējot iesniegtos darbus un izraugoties labākos, esam atklājuši ko fantastisku – īstu, skaidri izteiktu latviešu stilu. To raksturo nevainība, svaigums, brīvība un skaidra dizaina valoda. Tas nav manāms vien pāris darbos – bet brīvi plūst pāri visiem labākajiem piemēriem visās iespējamās formās. Tas ir stils, ko jums, latviešiem, vajadzētu lolot, ar ko vajadzētu lepoties, ko vajadzētu eksportēt uz citām pasaules valstīm, gluži kā Ziedrija ir eksportējusi savu stilu un domāšanas veidu," saka ADwards žūrijas priekšsēdētājs Sīmons Higbijs (Simon Higby).
TV kategorijā pirmās pakāpes jeb zelta ADwards ordeņus saņēma reklāmas aģentūra „McCann World Group" ar darbu "Kartupeļa ciltskoks" (klients "Latfood") un SIA "Tritone Studio" ar mūzikas video "Soundarcade Hunt Royal" (klients "Soundarcade"), saukārt otrās pakāpes jeb sudraba ordeni TV kategorijā saņēma aģentūra "Guilty" ar darbu "Ir abonēšanas kampaņas TVC" (klients – žurnāls "IR").
Grafiskā dizaina kategorijā ar otrās pakāpes ordeņiem par labāko ilustrāciju tika apbalvoti Marita Stelpa ar darbu "Animal Party flaijeris" un radošā apvienība "Miit" ar darbu "Miit" (klients "Miit"), savukārt pirmās pakāpes ordeni saņēma reklāmas aģentūra "!MOOZ" ar darbu "Zelta Zivtiņa Superkombo" (klients "Zelta Zivtiņa"). Par labāko korporatīvo stilu otrās pakāpes jeb sudraba ordeņus ieguva aģentūra "Young&Hungry" par darbu "HUGU" (klients "A.Dew") un SIA "Rijada"
par darbu "RIIJA" (klients SIA "Rija.lv"), savukārt pirmās pakāpes jeb zelta ordeni – aģentūra "Asketic" par darbu "Latvijas vizuālā identitāte Expo 2010" (klients "Aerodium"). Ar sudraba ordeni par labāko izdevniecības darbu tika apbalvots Kārlis Stiģis ar darbu "EnterTainment TrianaPark" (klients grupa "Triānas Parks"), savukārt par labāko iepakojuma dizainu zelta ordenis tika piešķirts SIA "Cita lieta" par darbu "pien-Dairy Spa iepakojums roku ziepēm" (klients SIA "Cita Lieta").
Kategorijā "Digitālie risinājumi" sudraba ordeni par mājaslapas izveidi saņēma aģentūra "Cube" par darbu "Eksperiments 2.5 promiles", savukārt gan pirmās pakāpes ordeni, gan žūrijas priekšsēdētāja Sīmona Higbija speciālo balvu - Aita.lv un aģentūra "Cube" par darbu "Homemade Homepage aita.lv" (klients: "Aita.lv"). Ar sudraba jeb otrās pakāpes ordeni "Digitālo risinājumu" kategorijā tika apbalvots arī Voldemārs Dūdums par darbu "IR Zīlītes" (klients žurnāls "IR").
2 speciālās balvas no papīra guru "Antalis" - "Wacom" grafiskās planšetes - saņēma visi 1. un 2. pakāpes ADwards ordeņu ieguvēji, kā arī Kristaps Epners par grafiskā dizaina darbu "90tie. Laikmetīgā māksla Latvijā" (klients "Laikmetīgas mākslas centrs") un Aleksandrs Bētiņš par darbu
tiešā mārketinga kategorijā "Attiecības atdzīvina" (klients "Tele2 Bizness").
"DigitalGuru" speciālo balvu - individuālajam līmenim atbilstošus datorkursus saņēma visi uzvarētāji darba uzdevumu kategorijā, kā arī aita.lv kategorijā "Best of show". Speciālo balvu no "Draugiem.lv" saņēma SIA "Media House" un SIA "Inovāciju serviss" par darbu "Kapteiņa Morgana mantinieku tests" (klients "Captain Morgan"), savukārt Captain Morgan specbalvu kategorijā "Best use of" - "magicFIB" par darbu "Fanu reiss".
Clearchannel specbalvu par darbu "Rīga" (klients " SESAM010 Istanbul") saņēma Natalja Doždeva,
"LukaBuka" specbalvu grafiskā diziana kategorijā - Jānis Volkinšteins (klients "Veto Magazine"), "Uzvelckreklu.lv", "Tele2/Meteorīts" un "7guru" specbalvu digitālo risinājumu kategorijā -Voldemārs Dūdums par darbu "IR Zīlīte" (klients žurnāls "IR"), "TNS" specbalvu - Bill&Yard par darbu "36 m2 brīvības" (klients "Clearchannel"), Latvijas Mūzikas Kanāla specbalvu par darbu "Augusts IV - "Mūsu politika"" (klients "Augusts IV") - Edgars Žilde.
Radošo darba uzdevumu kategorijā speciālo balvu no "Dardedzes" saņēma Aija Baumane, no "Tele2" - Māris Upenieks un simpātiju balvu arī Mārtiņš Millers, savukārt no portāla "Diena.lv" -Uldis Januss un Maksims Kušnarevs.
Tautas balsojumā internetā speciālo balvu - diplomu, Antais specbalvu un laikraksta Diena abonementu uz vienu gadu saņēma aģentūras Inspired un Abnormal par darbu "Notiesā šķeli!" Žūrijas priekšsēdētāja Sīmona Higbija specbalvu - iPhone4 - ar "Antalis" atbalstu saņēma mājaslapa
aita.lv, bet "Radio 101" darba uzdevumu konkursā - Gints Skulte ar darbu "Armija".
Speciālo balvu stāstu konkursā no laikraksta "Diena" saņēma Reinis Runcis, bet no "Radio 101" -
Aigars Apinis.
II PAKĀPES ADWARDS ORDENIS (SUDRABA GODALGA)
Darbs, kurš atzīts par labāko katrā no apakškategorijām, saņem II pakāpes ADwards ordeni (sudraba godalgu) un II pakāpes diplomu, kā arī tiek publicēts ADwards gadagrāmatā. Šī balva norāda uz spēcīgu talantu savienībā ar izcilu meistarību un uzmanību pret detaļām. II pakāpes ADwards ordenis nozīmē – jūs esat aroda virtuozs, respektējams un cienījams tiklab savā profesijā, kā tālu ārpus tās.
I PAKĀPES ADWARDS ORDENIS (ZELTA GODALGA)
Darbs, kurš atzīts par labāko kategorijā (izvēloties no uzvarētājiem apakškategorijās), saņem I pakāpes ADwards ordeni (zelta godalgu) un I pakāpes diplomu, kā arī tiek publicēts ADwards gadagrāmatā. Šī balva norāda, ka jūsu darbs pavēris jaunus apvāršņus un iedibinājis jaunus standartus. Latvijas reklāmas un dizaina sfērā, bet jūs pats ieiesiet Latvijas radošajā vēsturē. Ja jūs esat I pakāpes ADwards ordeņa kavalieris, jūsu talants un profesionalitāte turpmāk vairs nav apšaubāma. Jūs esat klasiķis.