Perveņeckas pirmā romāna valodas precizitāte liks apstāties un domāt. Arī smaidīt par paradoksiem un priecāties par notikumu palēninājumā fiksēto nianšu skaistumu. No cietuma izrāvusies, valodas pasaule plešas plašumā, tomēr dzīves noslēpumi paliek neatminēti, jo nozīmes veidojas kaleidoskopa krāsaino stikliņu spoguļu sistēmas simetrisko ornamentu variācijās. Mākslai nekas nav jāpierāda, jo tās teksts vienmēr ir daudz ietilpīgāks par tā praktizētāja ieceri un spriestspēju. Mums atliek daudzkārt nomirt un piedzimt, lai atklātu tajā arvien jaunas jēgas nianses. Oriģinālākais latviešu romāns, kādu nācies lasīt.
Rimands Ceplis
Romāns kā bezgalīga mandala vienlaikus visos virzienos no centra uz perifēriju un atpakaļ;
varoņeposs, kas noris uz biedējoši labi pazīstamas absurda pasaules fona;
iekšpuse, kura izvērsta uz āru, gaidot mīloša dieva pieskārienu kailiem nervu galiem.
Inga Ābele
Grāmatu nākusi klajā izdevniecībā "Dienas Grāmata".
Margarita Perveņecka - dramaturģe, scenāriste un prozaiķe. Dzimusi 1976. gadā Rīgā. 2001. gadā Latvijas Kultūras akadēmijā ieguvusi humanitāro zinātņu bakalaura grādu mākslās, specialitāte – kino un teātra dramaturgs.
Lugas un stāsti publicēti latviešu kultūras un literatūras periodiskajos izdevumos. 2006. gadā izdots pirmais stāstu krājums „Visi koki aizgājuši".
Scenārija autore Arvīda Krieva filmai „Man patīk, ka meitene skumst" (pēc scenārija „Atved mani mājās", 2005).
Vairākas M. Perveņeckas lugas iestudētas Latvijas un ārvalstu teātros:
„Ludviga projekts" Dailes teātrī (ar nosaukumu „Ludviga prodžekts", režisors Dž.Dž. Džilindžers, 2004),
„Neaizmirstulīšu desas papīrs" teātrī „TT" (ar nosaukumu „Ņezabudka Vulgaris", režisors Lauris Gundars, 2002),
„Civilķēde" – teātrī ACUD, Berlīnē (režisore Inga Rozentāle, 2002).
Īsproza
Cerons un dermatotēka, Stāsti: prozas lasījumi klātienē un neklātienē. R.: Dienas Grāmata (2008)
Smiltsmaize, Stāsti: prozas lasījumi klātienē un neklātienē. R.: Dienas Grāmata (2007)
Visi koki aizgājuši. R.: Dienas Grāmata (2006)
Lugas
Civilķēde, Teātra Vēstnesis. Nr.2 (1998)