Pēc ilgāka laika perioda gleznotājs Juris Utāns sarīkojis savu jaunāko darbu skati „Galvas". Mākslinieks koncentrējis savus vērojumus, atklāsmes, emocijas šajā empīriskajā simbolā. Tas ir dzīvu būtņu primārais komunikācijas līmenis – acis, deguns, ausis- zīmes kas „runā uz mums" un ir sākotnējais informācijas lauks. Pēdējā laika populārā frāze, kas tiek attiecināta uz cilvēku fizisko veselības stāvokli: „ viss ir galvā" ir kā radīta Utāna personālizstādei, kur galvas ir galvenie darbu saturiskie personāži kā arī lauki jaunapgūto māksliniecisko efektu demonstrējumiem.
Grafiski izteiksmīgajos lielformāta gleznojumos ar plašu saturisko amplitūdu tiek risināts sarežģīts ireāls dzīves rēbuss, kur galvām ir uzdevums – ieraudzīt, nosaukt, atrisināt. Utāna darbu intonācija ir drīzāk kliedzoša, ne uzrunājoša. Izkadrētie dzīves citāti kārtojas dinamiskos ciklos, kam dota misija- kaitināt un uzbudināt. Utāns savā mākslā vienmēr izpaudies zīmēs un simbolos – sociālisma laikā tās bija spēles ar padomju varu, kad sev svarīgo mākslinieks varēja izpaust tikai zemtekstos. Vēlāk, kad dzīvi vairs nekontrolēja ideoloģija un nebija iemesla kaitināt varu, Utāna simboli ieguva citu raksturu – tie vairāk sāka pieslieties „sirreālai realitātei", attālinoties no ikdienas un veidojot ironiskas un absurdas sižetiskas kombinācijas, kur mākslinieks filozofē par dzīves pamatvērtībām. Pēdējā laikā nozīmīga ir jauno mediju pasaule, kur Utāns smeļ iedvesmu kompozīcijām. Tomēr padomju varai aizejot, Utāns neatteicās no politiskiem komentāriem – 2009.gadā Utāns radīja ciklu „Zelta laikmets, zelta cilvēki", kur uzgleznoja Latvijas politiskās elites plejādi. Šo ciklu var uzskatīt arī par aizsākumu „galvu" periodam.