"Karaļa Lauvas" 3D konvertācijas projekts, kas sākotnēji tika plānots kā mārketinga platforma gaidāmajai animācijas filmas Blu-Ray versijai, pārsteidzis kases ieņēmumu apskatniekus. Šis panākums ir lielisks apliecinājums tam, ka "Karalis Lauva" ir viens no Disneja korporācijas pelnošākajiem zīmoliem. Nedēļas nogalē no 16.līdz 18.septembrim 1994.gadā iznākušajai animācijas filmai, kas pārstrādāta demonstrēšanai un 3D ekrāniem, izdevies iekasēt gandrīz 30 miljonus dolāru, apsteidzot otrās vietas ieguvēju, trilleri "Infekcija", pat divas reizes.
Jāpiebilst, ka "Karaļa Lauvas" panākums nebūtu īstenojies, ja nedēļas nogalē uz ekrāniem iznāku kāds spēcīgāks jaunums. Gluži pretēji, visiem pārējiem trīs jaunumiem nav izdevies gūt iespaidīgus rezultātus. Vislabāk klājies trillerim "Drive", kas ar 11 miljoniem ierindojas topa 3. pozīcijā, piekāpjoties iepriekšējās nedēļas ienesīgākajai lentei "Infekcija". Savukārt pārējie divi jaunumi, trilleris "Salmu suņi" un komēdija "Nezinu, kā viņa to dara", ierindojas attiecīgi topa piektajā un sestajā pozīcijā.
Ar ASV top 10 aicinām iepazīties šeit.
Ziņa publicēta sadarbībā ar kinokino.lv.
Foto: kadrs no animācijas filmas "Karalis Lauva". Publicitātes foto