Festivāla konkursa programmā iekļauti 22 gaismas objekti, kas ir Rīgas domes finansēti un izvēlēti konkursā. Tos raksturoja radoši meklējumi tehnoloģiju pielietojumā interaktīvu gaismas objektu veidošanā, tie bija dažāda mēroga, daudzveidīgi, kā arī tehnoloģiskajā risinājumā vairāk nekā iepriekšējos gados tika izmantotas video projekcijas. Pirmoreiz "Staro Rīga" programmā tika iekļauts gaismas strūklaku uzvedums ar šim objektam īpaši sacerētu mūziku.
Liela daļa gaismas festivāla "Staro Rīga" objektu šogad tapa, pateicoties uzņēmēju un sadarbības partneru finansējumam. Festivāla organizatori saka paldies LATTELECOM, SEB banka, LAIMA, Optikas studija LONIJA, TELE2, GJENSIDIGE, LUFHANSA, RIGA PLAZA, AUDI, BALTCOM, vides reklāmas aģentūru JCDecaux un LADC, kā arī festivāla Gaismas kafejnīcu maršruta 17 objektu veidotājiem un finansētājiem..
Šogad festivāla objektu veidošanā piedalījās daudz vairāk jauniešu kā iepriekšējos gados. Tika realizētas 17 gan individuālu autoru idejas, gan radošu grupu darbi, kuru raksturo mākslinieciski meklējumi ar izzinošām metodēm. Skatītāju balsojumi liecina par atzinīgu vērtējumu šīs programmas darbiem. Konkurss jau trešo gadu notiek sadarbībā ar mobilo sakaru operatoru TELE2.
Gaismas festivāls "Staro Rīga" izveidojās Latvijas 90 gades svinību laikā un jau kļuvis par neatņemamu valsts svētku norises tradīciju. Šogad Latvijas krāsās iegaismojas Ministru kabineta un Saeimas ēka, Rīgas pils torni rotāja apsveikumi valstij dzimšanas dienā. Jau kopš pirmā festivāla gada Latvijas karogs rotā Latvijas televīzijas ēku, pie daudzām iestādēm tika izvietotas sveces, kas iekļāvās pilsētas noformējumā ar dzīvajām ugunīm.
Šogad pirmo reizi notika starptautiska radošā darbnīca Riga 2014 Think Tank, kurā Latvijas augstskolu studenti starptautiski atzītu mākslinieku vadībā ģenerēja idejas, kā ar radošām pieejām un interaktīvu objektu izveidi uzlabot gaisotni Rīgas tumšajās vietās. Šī radošā platforma turpinās regulāru domāšanas un kopīgu ideju ģenerēšanas procesu nākamo festivālu sagatavošanas gaitā.
Festivālu šogad apmeklēja vairāk apmeklētāju kā iepriekšējā gadā, visapmeklētākā festivāla diena bija valsts svētku svinību diena 18.novembrī, kad uguņošanu vien noskatījās vairāk kā 30 000 skatītāju. Ik dienas festivāla informācijas centri un Rīga 2014 brīvprātīgie Gaismas ziņneši izdalīja vairāk kā 20 000 festivāla apskates karšu un brošūru, daļa apmeklētāju ieradās ar internetā iegūtu informāciju par festivāla objektiem. Festivāla apmeklētāji izteikuši pārdomas, ka vienā vakarā visus festivāla objektus nav iespējams apmeklēt.
Festivāla "Staro Rīga" kopējās izmaksas tiek lēstas ap 400 000 latiem, no kuriem Rīgas dome piešķīrusi aptuveni trešo daļu - 140 000 latus. Pārējo finansējumu veido sponsoru, sadarbības partneru, informatīvo atbalstītāju, akciju organizatoru ieguldījums.
Gaismas festivālu "Staro Rīga" rīko Rīgas dome. Šogad festivāla organizēšanu nodrošina Eiropas kultūras galvaspilsētas rīkotāji, Nodibinājums "Rīga 2014", jo "Staro Rīga" aktivitātes tiks iekļautas 2014. gada programmā. Sadarbības partneris festivāla organizēšanā - UNTITLED productions.
Festivālu atbalsta: DELFI, SWH, INBOX, SANTA, JCDecaux, ZL.LV.