„2011.gada rudens TV sezonas sākumā Latvijas Mūzikas kanāls pārtapa par izklaides kanālu LMK, kas skatītājiem piedāvāja ne tikai Latvijas mūziķu video klipus, bet arī vērienīgo realitātes šovu „OKartes skatuve". Ņemot vērā to, ka šobrīd LMK ir viens no straujāk augošajiem TV kanāliem Latvijā, mēs investējam papildu līdzekļus tā satura un vizuālā tēla attīstībā, lai skatītājiem tas kļūtu vēl interesantāks un ieņemtu stabilu pozīciju skatītāko TV kanālu vidū. „Kanāls 2" būs izklaides kanāls jaunai auditorijai ar daudzpusīgu programmu", zīmola izmaiņas skaidro „Kanāla 2" programmas direktors Roberts Ēķis.
„Kanāls 2" piedāvās dažādus jaunumus programmā. Joprojām latviešu izpildītāju mūzikas video klipi gan latviešu, gan citās valodās aizņems daļu no izklaides kanāla programmas, taču to papildinās gan jauni šovi, informatīvi izklaidējošās pārraides, gan pasaules kulta seriāli un filmas. Izklaides „Kanāls 2" ik dienu piedāvā skatītājiem sekot līdzi realitātes šova „OKartes skatuve" otrās sezonas dalībnieku izaugsmei šova ikdienas pārraidēs un novērtēt dalībnieku sagatavotos priekšnesumus piektdienu lielajos koncertos tiešraidē, kurus vada Māris Grigalis un jaunā TV seja Māra Zālīte.
Līdz ar vizuālajām pārmaiņām no februāra augs arī „Kanāla 2" pieejamība. Pašlaik LMK, no svētdienas „Kanālu 2", ir iespējams vērot Lattelecom, Baltcom, Izzi un dažu reģionālo TV operatoru TV pakās, ~500 000 mājsaimniecībās visā Latvijā. Kanāla augošās popularitātes un gaidāmo pārmaiņu dēļ, no februāra tas būs pieejams vēl plašākai auditorijai, visiem Viasat un Reģionālo TV kabeļoperatoru klientiem Latvijā (vēl ~100 000 mājsaimniecības). Tādēļ TV skatītājiem ir jāvēršas pie saviem TV pakalpojumu sniedzējiem, ja „Kanāls 2" vēl nav pieejams TV pamata pakās. Turpmāk „Kanāls 2" atradīsies Lattelecom TV pamata pakās starp Top 10 Latvijas skatītākajiem kanāliem, kas padarīs to vieglāk pieejamu.
„Jaunā „Kanāla 2" saturs būs redzams ne tikai televīzijā, bet arī interneta vidē – gan jaunizveidotajā mājas lapā www.kanals2.lv, gan www.lattelecom.tv, gan arī sociālajos tīklos. „Kanāls 2" būs skatāms uz 3 ekrāniem, tradicionālie TV un SmartTV, portatīvie un „tablešu" datori un viedtālruņi. Praktiski jebkurā vietā atrodoties, varēs skatīt „Kanālu 2"", skaidro biznesa attīstības direktors, Gints Miķelsons.
No 29. janvāra būs iespējams interaktīvi sekot līdzi „Kanāla 2" notikumiem sociālajos tīklos: youtube.com/kanals2, facebook.com/kanals2, twitter.com/kanals2, draugiem.lv/kanals2.