Kopā ar Andreju Končalovski izrādi veidojuši viņa pastāvīgie līdzgaitnieki: kostīmu mākslinieks Rustams Hamdamovs, komponists Eduards Artemjevs, aktieri Jūlija Visocka, Aleksandrs Domogarovs, Natālija Vdovina, Pāvels Derevjanko un daudzi citi.
Izrādes mēģinājumi notiek vienā no senākajiem Maskavas teātriem – Krievijas Valsts akadēmiskajā Mossovet vārdā nosauktajā teātrī – , tāpat kā visi iepriekšējie Andreja Končalovska skatuves iestudējumi.
„Mana interese par Čehovu dzima jau studiju gados Viskrievijas Valsts kinematogrāfijas universitātē. Es tolaik ļoti aizrāvos ar Bergmanu, kurš vienā no savām grāmatām rakstīja, ka pirms katras filmas uzņemšanas allaž pārlasot Čehova darbus, lai iegūtu nepieciešamo noskaņojumu. Tas mani izbrīnīja. Bergmans sacīja, ka „Čuksti un kliedzieni" ir radušies „Trīs māsu" iespaidā. Var pat droši apgalvot, ka tās arī ir „Trīs māsas", tikai citā situācijā. Lūk, tad es palūkojos uz Čehovu citām acīm. Manī kaut kas apskaidrojās un atvērās pēc tam, kad uzzināju, ka Bergmans meklē iedvesmu Čehovā.
...Kad es ķeros pie izrādes iestudēšanas, es nedomāju, ka tajā ir kaut kādas paralēles un alūzijas ar mūsdienām, mani ne vismazākajā mērā nesatrauc, vai šī konkrētā luga ir aktuāla. Es esmu gatavs uzņemties režiju jebkuram Čehova darbam, jo viņš ir ārkārtīgi dziļš rakstnieks un cilvēks. Čehova dziļums ir tajā (un tas ir galvenais), ka viņš mīlēja cilvēkus tādus, kādi viņi ir, ne tādus, kādiem viņiem būtu jābūt," – atklāj A.Končalovskis.
Biļešu iepriekšpārdošana - „Biļešu serviss" tirdzniecības vietās.
Foto: Andrejs Končalovskis. Publicitātes foto