"Kas vienam šķiet izcila ideja, otram – pilnīgi nekur nederīga. Gaumes ir dažādas, tāpēc ikvienam no mums visticamāk ir kāds folderis, pierakstu klade vai, kā mēs to saucam, limbo jeb priekškambaris, kurā glabājas izcilas, taču klientu noraidītas un neapstiprinātas idejas. Vārdu sakot, viss, kas mums piedzimis, taču tā arī palicis neaptraipīts un tīrs, jo līdz labai vai sliktai atdevei, efektivitātes mērījumiem vai virālas veiksmes stāstu krājumiem nav nonācis. Tagad ir iespēja šīs idejas nodot profesionālas žūrijas vērtējumam, bez maksas iesniedzot tās kategorijā Limbo," stāsta LADC padomes priekšsēdētājs Ēriks Stendzenieks.
3 labākie Limbo kategorijas darbi saņems īsu pamācību radošo revolūciju rīkošanā no aģentūras DDB Latvija — divu reklāmas entuziastu Klaja Berkvista (Claes Bergquist) un Oves Pila (Ove Pihl) grāmatu "The Creative Revolution", kura tiek izmantota kā mācību līdzeklis Zviedrijas reklāmas skolās, kā arī citu atbalstītāju balvas. Savukārt Pioniera balva tiks pasniegta uzņēmumam, kas bijis drosmīgs, atvērts izaicinājumiem un reklāmistu trakajām idejām, kas nav nobijies "iziet no rāmjiem" un akceptējis radošo prātu risinājumu. Pieteikumus Pioniera balvai vēl līdz 16. martam iespējams iesniegt gan aģentūrām, gan indivīdiem, kas strādājuši klienta uzdevumā.
Līdzīgi kā iepriekš, arī šogad par radošo ideju un risinājumu izstrādi tiks pasniegtas dažādas specbalvas, ko sarūpējuši uzņēmumi Antalis, Tele2, VAS Latvijas Dzelzceļš, nodibinājums Rīga 2014 un žurnāls IR. Lielākā papīra tirdzniecības grupa Eiropā Antalis interesentiem piedāvā izstrādāt dizaina un tehniskā risinājuma ideju savam izstāžu stendam/show-room. Radoši veiksmīgā risinājuma autors balvā saņems Antalis līgumdarba piedāvājumu savas idejas realizēšanā, kā arī citas balvas.
Mobilā operatora Tele2 uzdevums saistīts ar Tele2 zonas "uztjūnēšanu" festivālā Positivus. Balvā – ne tikai biļetes uz festivālu, bet arī iPad2. VAS Latvijas Dzelzceļš aicina iesniegt savas radošās idejas kampaņai par autovadītāju drošību pie dzelzceļa pārbrauktuvēm. Turpretim nodibinājums Rīga 2014 izsludinājis radošo ideju konkursu gaismas festivāla Staro Rīga vides reklāmas stendu gaismas objektu programmai. Labākais no iesniegtajiem darbiem jau gada beigās būs vērojams festivālā Staro Rīga. Turklāt labāko darba uzdevumu veicēji ne tikai saņems vērtīgas balvas no darba uzdevumu pieteicējiem, bet arī savām zināšanām un prasmēm atbilstoša līmeņa datorgrafikas kursus www.digitalguru.lv.
Savuārt žurnāls IR piedāvā izvēlēties kādu svarīgu notikumu, datumu vai tēmu un izdomāt veidu, kā ar dažādu komunikācijas instrumentu palīdzību tas var pievērst lasītāju uzmanību, veicināt kvalitatīvu diskusiju un viedokļu apmaiņu, tādējādi rosinot cilvēkus aplūkot šo tēmu no dažādām perspektīvām, formulēt savu viedokli, ieklausīties citos viedokļus. Trāpīgākie risinājumi tiks realizēti dzīvē, iesaistot autorus, bet pats labākais saņems IrPad jeb kaut ko vairāk nekā tikai iPad
Darbus radošās izcilības festivālam ADwards 2012 var iesniegt vēl līdz 13. martam. Šogad darbi tiks vērtēti sešās kategorijās – Integrētās kampaņas, TV un radio, Drukātā reklāma, Digitālie risinājumi, Dizains, Tirdzniecības veicināšanas aktivitātes, kā arī vairākās apakškategorijās. Vairāk informācijas par pieteikšanos: http://adwards.lv/lv/iesniegt