Piektdiena, 10.Janvāris 2025. » Vārdadienas svin: Tatjana, Dorisa;

Festivālā ADwards 2012 triumfē reklāmas aģentūra DDB Latvija

EasyGet.lv, 24.03.2012. 13:40 | komentāri (2)

Piektdien, 23. martā, noslēdzoties septītajam radošās izcilības festivālam ADwards 2012, koncertzālē Palladium tika paziņoti un ar Meistarības ordeņiem apbalvoti izcilākie pagājušā gada Latvijas radošās nozares pārstāvju veikumi, informē Latvian Art Directors Club izpilddirektore Olga Sukonnikova. Visvairāk ADwards ordeņu, kā arī festivāla galveno balvu – Grand Prix – par kampaņu Ventspils venti saņēma reklāmas aģentūra DDB Worldwide Latvija. Turklāt tieši šis darbs izpelnījās vislielāko atbalstītāju skaitu un simpātijas arī Tautas Balsojumā internetā.

Šogad festivālam kopumā iesniegti 233 darbi. Visus pieteikumus vērtēja starptautiska žūrija, kurā darbojās 12 atzīti reklāmas, dizaina, mediju un saistīto industriju profesionāļi gan no Latvijas, gan ārvalstīm. Savukārt žūrijas darbu vadīja Lielbritānijas radošās aģentūras Howell Henry Chaldecott Lury (HHCL) dibinātājs un radošais direktors Stīvs Henrijs (Steve Henry), kurš, noslēdzoties žūrijas darbam, atzina: „Darbs reklāmas festivālu žūrijas sastāvā vienmēr mani padara nedaudz traku – jo tieku iesprostots vienā istabā divu dienu garumā kopā ar kaudzi materiāliem, kurus nepieciešams apskatīt un novērtēt. Taču šoreiz žūrijas kolēģi bija perfekti, konkursa organizatori – izcili, un pat laiks aiz loga bija brīnišķīgs. Un, kas svarīgākais – festivālam iesniegtie darbi bija lieliski - tie bija svaigi, enerģiski un ambiciozi. Paldies, Latvija!"

Integrētās kampaņas kategorijā, kurā šogad pavisam tika iesniegti 16 darbi, divus pirmās pakāpes jeb zelta ADwards ordeņus saņēma aģentūra DDB Worldwide Latvija par darbu Ventspils venti (klients: Ventspils pilsēta) un Okartes launch kampaņu (klients: Latvijas Mobilais Telefons).

TV un radio kategorijā, kurā tika iesniegti 25 darbi, pirmās pakāpes jeb zelta Meistarības ordeņus saņēma Roberts Kuļenko, Not Perfect | Y&R par darbu Kauņas Internacionālais Filmu Festivāls (klients: Kauņas Internacionālais Filmu Festivāls). Otrās pakāpes jeb sudraba ordenis tika aģentūrai Guilty par darbu Mītavas gaišais alus – Vīriem ir jāatpūšas! (klients: Mītavas alus un Cēsu alus), kā arī Not Perfect ar darbu Dodies tālāk! (klients: Tele2). Turklāt pirmās pakāpes ordeni apakškategorijā Valsts pakalpojumi un labdarība saņēma nodibinājums Charity Factors par darbu Kustība Labdarības Skola (klients: nodibinājums Charity Factors).

Drukātās reklāmas kategorijā 27 darbu konkurencē otrās pakāpes ordeni par labāko reklāmas plakātu saņēma aģentūra Young&Hungry ar darbu Moment 1609211 (klients: Moment Society). Savukārt par meistarīgāko reklāmu laikrakstos, žurnālos un informatīvos materiālos ar otrās pakāpes ordeni tika apbalvota reklāmas aģentūra !MOOZ par darbu Aizmirsts mežā (klients: Latvijas valsts meži).

Kategorijā Digitālie risinājumi, kurā šogad iesniegti 32 darbi, par izcilāko tīmekļa un mikrovietnes izstrādi otrās pakāpes jeb sudraba ordeni saņēma PIKA par darbu Atlauz seifu (klients PIKA), kā arī reklāmas aģentūra DDB Worldwide Latvija par darbu Dari gudri (klients: Nordea banka). Par 2011. gada meistarīgāko darbu reklāmkarogu Rich media un animēto apsveikumu kartīšu kategorijā tika atzīti un ar Pirmās pakāpes meistarības ordeni apbalvoti žurnāla „Ir" Videovāki (klients: žurnāls Ir). Apakškategorijā Reklāmas spēles otrās pakāpes meistarības ordeni saņēma DDB Worldwide Latvija par darbu OKartes tetris (klients: Latvijas Mobilais Telefons). Savukārt par pērnā gada labākajiem risinājumiem sociālajos tīklos tika atzīts un ar otrās pakāpes meistarības ordeni apbalvots Leo Burnett Rīga veikums If You Like Latvia, Latvia Likes You (klients: Latvijas Institūts), kā arī Voldemārs Dūdums un viņa veidotais Dulluma simulātors (klients: žurnāls Ir).

Kategorijā Dizains, kurā šogad iesniegti visvairāk darbu, kopumā 81, otrās pakāpes ordenis tika pasniegts nodibinājumam Imanta Ziedoņa fonds Viegli par grafiskā dizaina risinājumu albumam Viegli (klients: Imanta Ziedoņa fonds Viegli), kā arī Zanei Zajančkauskai par darbu Dārza rokasgrāmata: izstāde, pilsēta, dārzs, kontrole (klients: Biedrība Grafiskie stāsti). Savukārt par korporatīvās identitātes izstrādi pirmās pakāpes jeb zelta ordeni saņēma aģentūra Guilty ar Storye identitāte (klients: z/s Pilslejas). Otrās pakāpes jeb sudraba ordenis tika piešķts DDB Worldwide Latvija par darbu OKartes maskas (klients: Latvijas Mobilais Telefons), kā arī aģentūrai Guilty par darbu Guilty identitāte.

Par labāko Ilustrācijas un fotogrāfijas dizaina autoru tika atzīti un ar otrās pakāpes ordeņiem apbalvoti fotogrāfs Nils Vilnis ar risinājumu kampaņai Velosipēdu redzi? (klients: CSDD via McCann Worldgroup Riga), kā arī Aija Baumane par grupas Gaujarts albuma Vibrācijas dizainu. Kā labākais pērnā gada industriālā dizaina darbs tika atzīts un ar otrās pakāpes meistarības ordeni apbalvots ZNAK Mosaic tapešu uzlīmes, kā arī RIJADA veidotais darbs Pīle. Par TV grafiskajiem risinājumiem otrās pakāpes meistarības ordeni saņēma SIA A.DEW par darbu HUGU, kā arī Young&Hungry par darbu Moment 1309211 (klients: Moment Society).

Kategorijā Tirdzniecības veicināšanas aktivitātes, jaunie mediji, pasākumi, PR kampaņas 14 darbu konkurencē zelta godalgu jeb pirmās pakāpes ordeni saņēma Cube par darbu Rūķi pārņem airBaltic lidmašīnu (klients: airBaltic), savukārt otrās pakāpes ordenis tika piešķirts A/S Cits Mēdijs par darbu Balonu pūšana (klients žurnāls Ir). Par atzīstamu veikumu tika uzteikts un ar otrās pakāpes meistarības ordeni apbalvota arī PR kampaņa UllapretJani.lv.

Šogad eksperimentālā kārtā radošās izcilības festivālā ADwards 2012 iedibināta arī pavisam jauna kategorija Limbo, kurā tika vērtētas labākās klientu neapstiprinātās idejas, kā arī speciāli festivālam radītie darbi jeb Ghost Ads. Kategorijā Limbo tika iesniegti 29 darbi, no kuriem festivāla apbalvojumus saņēma PIKA iesniegtais darbs Simfonija Raimondam, Tritone Studio veikums Nomet riepu (klients: Latvijas Veselības un Fitnesa Asociācija), kā arī Maijas Rozenfeldes darbs Dižie Rieksti (klients: Pratt Institūts).

Radošo darba uzdevumu kategorijā speciālo balvu no Antalis par darbu Hanging Spiral, kā arī no uzņēmuma Tele2 par darbu Moon and Call saņēma Base Baltic. Žurnāls Ir savu simpātiju balvu pasniedza Oskaram Cirsim, par darbu IR end of the world, savukārt Latvijas Dzelzceļs balvu dāvāja Gintam Skultem par darbu LDz Breath.

Par ADwards ordeņiem:

I pakāpes Adwards ordenis (zelta godalga)

Darbs, kas atzīts par labāko kategorijā (izvēloties no uzvarētājiem apakškategorijās), saņem I pakāpes ADwards ordeni (zelta godalgu) un I pakāpes diplomu, kā arī tiek publicēts ADwards gadagrāmatā. Šī balva norāda, ka jūsu darbs pavēris jaunus apvāršņus un iedibinājis jaunus standartus. Latvijas reklāmas un dizaina sfērā, bet jūs pats ieiesiet Latvijas radošajā vēsturē. Ja jūs esat I pakāpes ADwards ordeņa kavalieris, jūsu talants un profesionalitāte turpmāk vairs nav apšaubāma. Jūs esat klasiķis.

II pakāpes Adwards ordenis (sudraba godalga)

Darbs, kas atzīts par labāko katrā no apakškategorijām, saņem II pakāpes ADwards ordeni (sudraba godalgu) un II pakāpes diplomu, kā arī tiek publicēts ADwards gadagrāmatā. Šī balva norāda uz spēcīgu talantu savienībā ar izcilu meistarību un uzmanību pret detaļām. II pakāpes ADwards ordenis nozīmē – jūs esat aroda virtuozs, respektējams un cienījams tiklab savā profesijā, kā tālu ārpus tās.

Grand Prix

Darbs, kurš atzīts par labāko veikumu ADwards ietvaros, saņem Grand Prix ADwards ordeni un Grand Prix diplomu, kā arī tiek publicēts ADwards gadagrāmatā. Šī balva norāda, ka jūsu darbs pavēris jaunus apvāršņus un iedibinājis jaunus standartus Latvijas reklāmas un dizaina sfērā, bet jūs pats ieiesiet Latvijas radošajā vēsturē.

» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2025
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV