"Kāpēc manā darbnīcā rodas tieši tādi darbi? No kurienes? Tas ir noslēpums man pašam. Intriģējošs un stimulējošs noslēpums. Ietekmes un impulsi ir nojaušami un relatīvā ticamības pakāpē virspusēji atšifrējami. Darba process ir ļoti reāls un amatniecisks – keramikas materiāls, tehniska rakstura inovācijas un jaunu darbarīku izgatavošana, pētījumi un informācijas meklējumi...
Bet izvēle - kurā virzienā doties? Izvēle un paši objekti ir noslēpums. Un ja noslēpums ir īsts noslēpums, tad to nav iespējams atklāt. Bet varbūt, ka izvēli nosaka mānija? Vai tas nozīmē to, ka nav izvēle un nav arī noslēpumu? Ir tikai „Medus Mānija"?
Ja nopietni, tad izstāde nav par Vinnija-Pūka brīnumainajām ožas spējām. „Medus" ir metafora tai pacilājoši saldajai sajūtai, kas rodas apskatot dāsni ornamentētus amatnieku darinājumus.
Pasaules ornamentu universālā ģeometrija, to estētika un filozofiskā nozīme, kā arī tiešā saistība ar dabas formu un struktūru maģiskajiem ritmiem bija izziņas avots, kas ļāva apjaust (dekorēšanas) jēdziena plašo nozīmi.
„Medus Mānija" ir keramikas akmens masā materializējies rezultāts pētījumiem un pārdomām par (dekorativitāti) - vizuālu fenomenu, kurš spēj izpausties galējībās ar nenosakām robežām, gan kā trivialitāte un bezgaumīgums, gan kā viedīgums un patiess skaistums." tā Dainis Pundurs komentē izstādi.
Dainis Pundurs (1965) ir Asociētais profesors Latvijas Mākslas akadēmijas Keramikas nodaļā. Izstādēs piedalās no 1992. gada.
Pēdējā personālizstāde "Akvārijs" notikusi 2009.g. mākslinieku komūnas NOT QUITE izstāžu zālē, Fengersforsa, Zviedrija.
Pēdējās nozīmīgākās grupu izstādes: 2012. g. "Gaismas avots". Lampas no 20. Gadsimta līdz mūsdienām, Dekoratīvās mākslas un dizaina muzejā; 2011.g. "Utopijas uz ikdienības sliekšņa" Prāgas nacionālajā galerijā, Čehijā.