Šī līnija, kura nacionālo mūsdienu mākslu atšķir spilgtajā pasaules mākslas kopainā, ir virziens, ko Galerija Alma akcentē, veidojot savu programmu. Tādēļ arī izstāde " Uzticēšanās trauslums". "Uzticēšanās ir nedrošs mehānisms" - skan izstādes moto.
„Attiecību smalkumi nogurdina. Gribas kaut ko skaidru un vienkāršu, tādēļ kādreiz tiek dota priekšroka virsstundām darbā vai nolīšanai garāžā pie racionālām problēmām, vienkāršiem instrumentiem un precīziem izmēriem. Bet arī tur var rasties jautājumi. Cik precīzi ir precīzi? Vai uz milimetra atšķirību var piemiegt acis? Atkal sākas izsvēršana, vismaz intuitīvā līmenī. Tāpēc būtu lieliski, arī ja 10 metru garās līmlentes tiešām izrādītos vienāda garuma. No vienas puses tā būtu vilšanās pēc atšķirību sološajām ievada tēzēm par visuresošo līdzsvara trūkumu, no otras puses - vismaz kaut kas, uz ko nedomājot var paļauties," saka Krišs Salmanis.
Izstādē būs apskatāms video darbs, kuru inspirējusi Kšistofa Kišlovska slavenā filmu triloģijā "Trīs krāsas: Zilā. Baltā. Sarkanā", instalācija "10 metriem " un objekts " Uzticēšanās trauslums".
Mākslinieks beidzis Latvijas Mākslas akadēmijas Vizuālās komunikācijas nodaļu , no 2009 – 2010 studējis Ķelnes Mediju mākslas akadēmijā.
Darbi atrodās šādās kolekcijās: Latvijas Nacionālajā mākslas muzejā, Latvijas Laikmetīgās mākslas muzeja krājumā, Centrālās un Austrumeiropas video mākslas arhīvā, Igaunijas Mākslas muzejā.