Tieši tā rīkojies viens no filmas „Neiznīcināmie 2" faniem. Viņš uzņēma video klipu par savu mīļāko filmu un parādīja to saviem draugiem. „YouTube" šis klips ieguva daudzu skatītāju uzslavas un drīz vien piesaistīja arī kinostudijas „Lionsgate", kura piedāvā filmu „Neiznīcināmie 2", uzmanību.
Vēl vairāk, jaunizveidotais klips tik ļoti iepatikās kinostudijas pārstāvjiem, ka viņi nolēma to ievietot filmas oficiālajā mājas lapā. Un tieši šis video rullītis pārstāv filmu oficiālajā „Neiznīcināmie 2" saitā, neskatoties uz to, ka kompānija „Lionsgate" jau bija izveidojusi 2 citus video paziņojumus par filmu.
Kinostudija sāka izmantot šo klipu filmas reklāmas kampaņā. Bet daži „YouTube" lietotāji piedāvā šo fanu klipu rādīt kinoteātros kā filmas oficiālo treileri. Varbūt „Lionsgate" var klipa autoram piedāvāt vietu savā mārketinga nodaļā?
Klipa pamatā ir fanu aizkaitinājušais prestižā laikraksta„The New York Times" filmu kritiķa Adama Stenberga komentārs par to, ka Amerika ir aizmirsusi, kā jāfilmē bojeviki: „Modernajā kino priekšrocības ir datoranimācijai, bet muskuļotie, sasvīdušie „komandosi" devuši vietu vīriem supervaroņu tērpos... Šis žanrs ir miris."
„Vai patiešām?!" – iebilst kaislīgais „Neiznīcināmo" cienītājs.
17. augustā dzīvās leģendas Silvestrs Stalone, Arnolds Švarcenegers, Brūss Viliss, Žans-Klods van Damme, Džeisons Stethems, Džets Li, Dolfs Lungrēns un pats Čaks Noriss centīsies pierādīt, ka skarbo vīru žanrs ir vairāk nekā dzīvs. Nekādu pieguļošu tērpu, bruņuvestu, nekādu masku. Īsti vīrieši ar īstiem ieročiem.
Foto: Kadrs no filmas „Neiznīcināmie 2". Publicitātes foto