Rezidences laikā Liadain Herriott radīs darbu, kas balstīts uz ideju par uztveri. Iedvesmojoties no filosofa un zinātnieka Korsybski (1879-1950), „karte nav pati teritorija, ko tā uzrāda, bet, ja tā pareiza, tai ir līdzīga struktūra teritorijai, kas padara to lietderīgu..." atzīst māksliniece. Liadain vēlas attīstīt horeogrāfiju, kas balstīta uz izpratni par Rīgu – pilsētu, kurā viņa nekad iepriekš nav bijusi.
Sakausējot kustību ar klusumu un, pētot, kā ārējais satiek iekšējo, Liadain strādā kopā ar vietējo vizuālās mākslas pārstāvi Katrīnu Kalniņu. Darba nosaukums, kas tapis rezidences laikā Rīgā ir „ Zem virsējā slāņa" un to varēs redzēt uz galerijā Noass 20. augustā plkst 19:00. Vakara gaitā sava radošā procesa rezidences laikā Kiprā rezultātu rādīs arī Kristīne Vismane, kas E-Motional Bodies & Cities ietvaros no 1 līdz 28. jūlijam dzīvoja un strādāja Kiprā.
Korzybski uzskatīja, ka mūsu realitātes, vietas uztvere nav realitāte pati par sevi, bet mūsu versija par to jeb mūsu pašu „karte" - unikāla mūsu acīm un maņām, kas uztver vietu laikā. Novērojot mēs pamanām, ka gan pilsētas, gan ķermeņi ir kustības pilni. Lai vai kā, bieži ir nepieciešams novērtēt iekšējo klusumu, lai nokļūtu tuvāk savai būtībai. Korzybski sauca šo apzināšanos „apziņa caur abstrakciju" un „klusums objektīvos līmeņos".
Dublinā dzimusī mākslinieces Liadain Herriott dejas izglītības pamatā ir klasiskais balets. Viņa mācījusies pie Marika Besobrasova, L'Acadamie de Danse Classique Monte Karlo un pie Carmen Roche, Joven Ballet Internacional Madridē. Viņa ir piedalījusies kā dejotāja Perdo Almadovara filmā "Habla Con Ella".
Kopš 2002.gada viņa strādājusi ar tādām dejas kompānijām, kā, piemēram, Cannes Jeune Ballet, Opera Ireland, l'Opera Royal de Wallonie, kā arī piedalījusies vairākos neatkarīgo mākslinieku veidotos projektos. Kopš 2007.gada strādā kā neatkarīgais horeogrāfs un viņas veidotās horeogrāfijas prezentētas tādās pilsētās, kā Dublina, Brisele, Ņujorka un Bangalora.
Foto: Īru māksliniece Liadain Herriott. Foto (c) Luca Truffarelli