"Tie Koki" stāsta par pilsētas un dabas attiecībām, kuras var definēt dažādi, taču performances autoru interesējošās parādības ir progresējošs nošķiršanās process un nostaļģija vienlaikus.
Mūsdienu akadēmiskās, elektroniskās un eksperimentālās mūzikas mākslinieka un komponista Oskara Herliņa performancei veidotā skaņu dekorācija iemieso ideju par cilvēka tieksmi iejaukties dabas procesos, tos mainot, padarot par nedabiskiem. Taču tas ne vienmēr ir vērtējams negatīvi, turklāt robeža starp mākslīgo un dabisko bieži ir visai izplūdusi.
Kā skaņas avots izmantotas putnu balsis, kuras pakļautas Rietumeiropai raksturīgajai, vienmērīgi temperētu divpadsmit skaņu toņu sistēmai, bet to izkārtojuma pamatā ir divas komponista radītas skaņu rindas. Savukārt šo putnu balsu ritms aprēķināts, lietojot dažādas matemātiskās funkcijas.
Kopumā dzirdami astoņi slāņi, kuri ir dažādās, nepārtraukti mainīgās skaņu augstumu attiecībās viens pret otru. Atskaņojumā tiks izmantotas četras skandas – katrā no tām skanēs divi slāņi, turklāt skaņdarba atskaņojumā atvēlēta vieta neparedzamībai, nosacītai improvizācijai – dažādo slāņu atskaņojuma sākums nav stingri atrunāts.
Multimediāla notikuma "Tie Koki" autori ir Ilze Zicāne, Līva Rutmane un Oskars Herliņš.