Festivālā kopā bija aplūkojami 81 gaismas objekti.
Kopā tika izdalīti vairāk nekā 100 000 informatīvie materiāli – objektu kartes un festivāla bukleti.
Festivāla nedēļā vairāk nekā pusmiljons skatījumu www.staroriga.lv (537 916 skatījumi) no 85 dažādām pasaules valstīm, neskaitot Latviju.
554 000 skatījumi bijuši 1188 interaktīvajai objektu kartei, kura bija atrodama festivāla mājas lapā, 1188.lv, kā arī portālos DELFI, Diena.lv u.c.
140 Rīga 2014 brīvprātīgo piecās dienās iesaistījās apmeklētāju informēšanā un palīdzēja orientēties.
36 750 cilvēku visā pasaulē lasījuši Staro Rīga ziņas festivāla Facebook lapā.
Kopā 48 h festivāla laikā darbojās trīs informācijas centri – Esplanāde 2014 un divi 1188 informācijas centri pie Laimas pulksteņa un Rātslaukumā.
3878 dalībnieki ar savu profila bildi iesaistījās projekta Starworks Staro Rīga kopbildē, kas bija aplūkojama Esplanādē.
3600 festivāla apmeklētāju savus sirdspukstus pārvērta mūzikā un žilbinošā mozaīkā projektā Emogrāfs
15 tūkstoši rīdzinieku un pilsētas viesu piedalījās interaktīvajās spēlē pie Mencendorfa nama Pasaules vērtību okeāns.
1000 m LED diožu caurules un 234 m2 liels LED lampu tīkls tika izmantots objekta Lattelecom.Tilts, kas savieno veidošanā.
Ārpuszemes civilizācijas objekta kopējais svars 5 tonnas, lidojuma augstums 10 m.
Uz LNB fasādes Izdejo mīlestību deja četrās dienās kopā tika nodejota 120 reizes.
2932 mīlestības un skaistu vārdu pilni sms tika parādīti uz Pulvertorņa sienas objekta Sūti mīlestību ietvaros. Turpat Pulvertorņa pakājē tika izdzerti 2400 litri Gutta karstā dzēriena un apēstas 1300 Serenāde tāfelītes.
Gaismas festivāla Staro Rīga organizators ir Eiropas kultūras galvaspilsētas gada rīkotājs – nodibinājums Rīga 2014, un festivāls ar īpaši krāšņu programmu iekļauts 2014. gada programmā. Festivāla partneris – Latvijas vadošais elektronisko sakaru pakalpojumu nodrošinātājs Lattelecom, festivālu finansē Rīgas dome.
Vairāk informācijas par festivālu www.staroriga.lv
Foto: Staro Rīga 2012. Foto (c) Marina Ignatjeva