„100 gramu kultūras speciālizlaidumā" no operzvaigznes uzzināsim par operas tapšanu, skaidrojumus un komentārus par režisora ieceri, par izaicinājumu dziedātājai stundām atrasties uz skatuves, kuru klāj vēss ūdens – slapjās drēbēs, slapjiem matiem... Bet, kā saka Kristīne Opolais: ja izaicinājums attaisnojas, viņa to pieņem. Vēl ar smaidu piebilstot, ka jaukākie brīži izrādē pavadīti lielā akvārija siltajā ūdeni kopā ar zivtiņām, tad pati jutusies kā zivs ūdenī.
Kritiķu un skatītāju atzītais „Nāras" iestudējums Bavārijas Valsts operā 2010. gadā kļuva par īstu sensāciju vairāku iemeslu dēļ. Pirmkārt, spēcīga un fascinējoša bija operas skatuviskā interpretācijas, otrkārt, spožs un pārsteigumiem pilns jaunās solistes Kristīnes Opolais uznāciens, kas nekavējoties nonāca preses uzmanības centrā. Latviešu operdziedātājai piemīt īpašības, kas šo uzvedumu padarīja par īpašu notikumu: viņas skaistā balss, pievilcīgā āriene un skatuviskās dotības lieliski iemiesoja stāstu par mītisko ūdens būtni, kura, lai iemantotu prinča mīlestību, kļūst par cilvēku. Spilgtus akcentus iestudējumā salicis plaši pazīstamais režisors Martins Kušejs, kurš darbojas perfektā tandēmā ar izrādes diriģentu Tomāšu Hanusu.
Operas sižeta pamatā daudzu tautu folklorā zināmā leģenda, uz kuras balstīta arī pazīstamā H.K.Andersena pasaka par Nāriņu. Starptautiski atzītā meistara Martina Kušeja režijā operā valda vardarbība, skarbums, pazemojumi. Tiem pakļauta arī operas galvenā varone Nāra.