Izrādes centrā ir Kuprijanovu pāris, kas pirmo reizi 20 gadu ilgās laulības laikā nokļūst situācijā, kuru bez pārspīlējuma var saukt par anekdotisku: no komandējuma atgriežas... Tikai ne vīrs, bet sieva, un nevis no komandējuma, bet... Tomēr šis sīkums, kaut arī amizants, nav tik svarīgs – svarīgi ir tas, ka sieva neuzticīgo vīru šokē ar paziņojumu, ka parādā nav palikusi: naktī, vilciena kupejā.... "Es drīkstu, bet tu – ne!" – iesaucas satriektais vīrs un sāk noskaidrot, vai sieva ir pateikusi patiesību vai vienkārši vēlas sariebt vīram. Jebkurā izmeklēšanā ir vajadzīgi liecinieki, un tie ilgi nav jāmeklē – tie ir klāt un pēc labākās sirdsapziņas samudžina lietu... Vai laulātie varēs tikt skaidrībā ar šo stāstu, paši ar sevi un ar zaudēto mīlestību? Un, vai tā patiesi ir zudusi?
Galvenajās lomās būs redzami aktieri Igors Čerņavskis un Tatjana Lukašenkova, lomās - Jakovs Rafalsons, Dana Čerņecova/ Anastasija Timošenko un Oļegs Teterins. Scenogrāfijas idejas autors – Vladimirs Bojers no Krievijas, scenogrāfija un dizains – Marina Kravčenko, kostīmu māksliniece – Valentīna Začiņajeva.
Dmitrijs Astrahans 25 gadu vecumā beidzis Ļeņingradas Valsts Teātra institūtu. 28 gadu vecumā viņš jau strādājis par Sverdlovskas Jaunatnes teātra galveno režisoru, visjaunāko galveno režisoru valstī. Vēlāk strādājis ar G. Tovstonogovu Ļeņingradas "BDT". 33 gadu vecumā kļuvis par N. Akimova Sanktpēterburgas Komēdijas teātra māksliniecisko vadītāju. No 1981. gada iestudējis vairāk nekā 40 izrādes dažādos teātros un ekranizējis vairāk nekā 15 kinofilmas. Viņa filmas "Krustceles", "Kontrakts ar nāvi", "Prom!", "No elles uz elli", "Dāvini man mēnesgaismu", "Dzeltenais punduris" ir īstākie kases gabali , bet par kulta filmām kļuvušas "Tu man esi vienīgā" un "Viss būs labi". Pēc TV rādīšanas reitingiem tās ir vairāk skatītas nekā tādi hiti kā "Kaukāza gūstekne" un "Likteņa ironija".
Rīgas Krievu teātrī Dmitrijs Astrahans ir iestudējis izrādes "Vienas dienas lēdija" un "Biļete vienā virzienā".
Tuvākās melodrāmas "Ceļinieki naktī" izrādes varēs noskatīties 8. 13., 25. un 26. decembrī.
Foto: Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātris. Publicitātes foto