Viens no šā gada jaunumiem ir kategorija PrintArt un Dizains, kura apvienota ar ikgadējo Antalis drukas un dizaina konkursu PrintArt Awards. Šīs kategorijas uzvarētājiem papildus ADwards balvām Antalis pasniegs specbalvas GrandPrint un GrandArt. Tāpat šogad izveidota atsevišķa PR kategorija ar vairākām apakškategorijām. Digitālās nozares pārstāvji šogad būs īpaši priecīgi par jaunām apakškategorijām.
Darbus festivālam var iesniegt astoņās kategorijās – Integrētās kampaņas, TV un radio, Interaktīvie un digitālie risinājumi, PrintArt un Dizains, Netradicionālā komunikācija, PR, Ambient Media un Pasākumi.
Izcilākajiem Latvijas reklāmas darbiem tiks piešķirti apbalvojumi – Grand Prix, I pakāpes ordeņi, II pakāpes ordeņi un finālistu diplomi. Turpinot pagājušajā gadā sākto tradīciju, tiks pasniegta arī Pionieru balva par inovatīvu un drosmīgu risinājumu īstenošanu un Limbo balva par izcilām, bet klientu neapstiprinātām idejām. Šī gada jaunums – Antalis specbalva GrandPrint tiks autoram vai autoru kolektīvam, kurš ar teicamu materiāla izvēli, izcilu druku un pēcapstrādi apliecinās, ka spējis radīt ko patiešām jaunu. Savukārt Antalis GrandArt balva tiks autoriem, kuru darba poligrāfiskais risinājums var nebūt perfekts, bet grafiskā dizaina un idejas novitāte ir vērtība, kas uzrunā ar vēl nebijušu spēku. Plānots pasniegt arī dažādas festivāla atbalstītāju balvas.
Šogad festivāla vadmotīvs ir cīņa ar iekšējiem monstriem – bailēm. “Izaugsme allaž nāk caur sevis pārvarēšanu. Sevis pārvarēšana ietver bailes. No tā, ka nesanāks, no tā, ka var sabojāt līdz šim sasniegto, no tā, ko teiks citi. Bailes ir nepieciešamais ļaunums, kas uztur formā mūsu gribu. Tāpat kā Zemes pievilkšanas spēks – muskuļus. Bez tā mēs saļimstam, izplūstam un iesūcamies dubļos. Šogad mēs esam preparējuši bailes un atklājuši dažus tieši radošajām industrijām piemītošus baiļu monstrus. Dr. Termiņš, Mis Baltā Lapa, un, protams, Viņa Augstība Nulles Budžeta Lietuvēns. Viņi visi mūsos mājo, biedē, izaicina un galu galā – dzen mūs uz priekšu un uz augšu,” stāsta Ēriks Stendzenieks, LADC valdes priekšsēdētājs.
“DDB goda priekšsēdētājs leģendārais reklāmists Kīts Reinolds savulaik teicis – kad talantu pārņem bailes, tas sastingst, radošais prāts ieraujas sevī, un dabiskā ideju straumīte apsīkst. Bailes ir paralizējošas. Tāpēc ar tām ir jācīnās gan radošajā procesā, gan drosmīgu ideju īstenošanā.!” tā par festivāla ideju teic Andris Rubīns, DDB Latvia vadītājs.
Festivālam iespējams iesniegt darbus, kas īstenoti laika posmā no 2012. gada 22. februāra līdz 2013. gada 21. februārim. Labākos ADwards 2013 darbus noteiks festivāla starptautiskā žūrija, kuras sastāvā šogad darbosies 10 atzīti reklāmas, dizaina, mediju un saistīto industriju profesionāļi.
Festivāls ADwards 2013 tiks atklāts 11. aprīlī ar radošo lekciju dienu, kurā uzstāsies visi žūrijas dalībnieki. Savukārt 12. aprīlī koncertzālē Palladium notiks ADwards 2013 noslēguma ceremonija un festivāla uzvarētāju apbalvošana.
Festivālu ADwards 2013 organizē Latvian Art Directors Club (LADC).
Plašāka informācija par festivālu pieejama mājas lapā www.adwards.lv.
Foto: Publicitātes foto