Filmu pirmajās trīs dienās (1.līdz 3.marts) noskatījušies 3192 cilvēki, un ar to pietiek pirmajai vietai apmeklētāko filmu topā. Komēdijā “Ko tie vīrieši dara!” atspoguļota četru vīriešu sacensība ar mērķi pavedināt kāda kūrorta apmeklētājas un par to saņemt naudas balvu. Filmu demonstrē uz pieciem kinoekrāniem.
Otro vietu populārāko filmu topā ieņem režisora Jāņa Norda Berlīnes kinofestivālā godalgotā filma “Mammu, es tevi mīlu”, kuru tās otrajā nedēļas nogalē noskatījies 2711 kinoapmeklētājs. Uz trešo pozīciju noslīdējusi iepriekšējo divu nedēļu skatītākā filma “Viscietākais rieksts”, kuras kopējais pārdoto biļešu skaits sasniedz nepilnus deviņpadsmit tūkstošus. Savukārt pārējie trīs nedēļas nogales jaunumi, komēdija “Pirmklasīgās” (“Pitch Perfect”), asa sižeta filma “Pārkers” (“Parker”) un melodrāma “Dzimis divreiz” (“Twice Born”), ierindojas attiecīgi topa ceturtajā, sestajā un piecpadsmitajā vietā. Kopējais pārdoto biļešu skaits no 1.līdz 3.martam Latvijas kinoteātros ir 17741, un tas ir tikai par 70 biļetēm mazāk nekā tajā pašā laika posmā pirms nedēļas.
Arī Krievijā komēdija “Ko tie vīrieši dara!” startējusi ar lieliskiem panākumiem, ierindojoties ienesīgāko filmu topa augšgalā un no pirmās pozīcijas gāžot iepriekšējās nedēļas līderi, trilleri “Metro”. Šis ir Krievijas kinostudijas Enjoy Movies veiksmīgākais starts, kas, starp citu, tikai nedaudz atpaliek no komēdijas “Paģiras 2” pirmās nedēļas nogales kases ieņēmumiem Krievijā.
Foto: Kadrs no filmas “Ko tie vīrieši dara!”. Publicitātes foto