Kategorijā “Pilsētas tūrisms” 1.vietu ieguva Vācijas filma „Oberhauzenen” (Imagefilm Oberhausen), 2.vietu dalīja Zviedrijas filma „Gleznainā Stokholma” (Glorius Stockholm) un Vācijas filma „Drēzdene – lielā opera” (Dresden-ganz große Oper), 3. vietu “Share Rīga” dala ar Īrijas filmu “Tiekamies Dublinā” (Meet in Dublin). Filmu “Share Rīga” dalībai konkursā “The Golden Citygate” iesniedza Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs.
Filma “Share Rīga” ir aicinājums izbaudīt mūsu pilsētu un dalīties ar piedzīvojumu ar draugiem un paziņām ar mūsdienu tehnoloģiju palīdzību. Izbaudīt un dalīties ar Rīgu sajūtu līmenī – redzi, garšu, smaržu, dzirdi un pieskārienu.
Vairāk informācija: http://tourism-insider.com/2013/03/dubai-gewinnt-diamond-award-des-tourismus-media-festivals/