Astoto radošās izcilības festivālu ADwards 12. aprīlī ar lekciju “Piecas lietas, kas definē mani un manu darbu” atklās Bjanka Venda (Bianca Wendt), starptautiski atzīta grafikas dizainere no Londonas un vairāku nozīmīgu dizaina izdevumu galvenā māksliniece.
Bjanka Venda ir The London Fashion Week Daily, Viewpoint magazine un Rubbish magazine grafiskā dizainere un galvenā māksliniece. Šobrīd Bjanka ir dizainere un galvenā māksliniece dažādiem klientiem un medijiem kultūras, mākslas un modes jomās, ieskaitot grāmatas, žurnālus, avīzes, izstādes un interneta vietnes. Viņas klientu vidū ir, piemēram, British Council, British Fashion Council, Nike, Armani un citi. Savā lekcijā Five things that define me and the way I work jeb Piecas lietas, kas definē mani un manu darbu viņa runās par piecu elementu – gatavības uzņemties risku, sadarbības, izpētes, pasūtījumam piemērotas pieejas un kuratora pieejas – īstenošanu savos radošajos projektos.
Komunikācijas aģentūras LAMTAR (Francija) vadītājs Filips Botī (Philippe Boutié) savā lekcijā Jews and Christians, Don't Wait For the New Messiah! jeb Ebreji un kristieši, negaidiet jauno mesiju! iepazīstinās ar savu „radošuma teoriju”, kā arī neparastu, inovatīvu un atraktīvu pieeju logo lietojumam.
Aģentūras Banda (Ukraina) radošais direktors Pāvels Klubņikins (Pasha Klubnikin, īstajā vārdā Pavlo Vrzheshch), viens no godalgotākajiem reklāmas jomas profesionāļiem Ukrainā, savā lekcijā Having fun is a part of the work jeb Gūt prieku ir daļa no darba atspēkos uzskatu, ka bizness un izklaide nav savienojami, ko savā darbībā ir pierādījusi viņa vadītā aģentūra, kļūstot par efektīvāko un straujāk augošo kompāniju Ukrainas reklāmas nozarē.
Aizraujošas radošās lekcijas ADwards 2013 dalībniekiem ir sagatavojuši arī Latvijas reklāmas, mediju un dizaina profesionāļi. Reklāmas aģentūras DDB Latvia radošā direktore Una Rozenbauma savā lekcijā ar nosaukumu Advertising according to schizophrenic anteater stāstīs par, iespējams, vienu no daudzu radošo prātu draudiem – klišejām. Reklāmas aģentūras Alpha Baltic radošais direktors Gatis Rozenfelds uzskata – „mūsdienu pasaulē reklāma ir tas, ko cilvēki pieņem un ir gatavi pastāstīt citiem. Robežas ir izzudušas un jebkurš medijs ir sociāls”. Līdz ar to vienīgais veids, kā gūt panākumus, ir lauzt tradīcijas un pārkāpt robežas. Tieši par to viņš runās savā lekcijā Boundary-breakers jeb Robežpārkāpēji.
Dizaina studijas Associates, Partners et Sons vadītājs un Latvijas Mākslas Akadēmijas vieslektors Edgars Zvirgzdiņš lekcijā Aiz komata dalīsies ar daudzveidīgo pieredzi, ko guvis kopš savas dizaina studijas dibināšanas. Savukārt foto studijas Sunsstudio vadītājs Māris Ločmelis uzstāsies ar lekciju par reklāmas fotogrāfiju Final Image.
ADwards 2013 radošo dienu ar kopīgu lekciju A 25 Million dollar idea jeb 25 miljonus dolāru vērta ideja noslēgs divi starptautiski atzīti reklāmas grandi – žūrijas priekšsēdētājs, aģentūras Loducca (Brazīlija) radošais direktors Serdžio Munjaini (Sergio Mugnaini) un Goodby Silverstein & Partners (ASV) radošais direktors Joakims Borgstroms (Joakim Borgström). Abi profesionāļi kopā strādājuši reklāmas aģentūrā Goodby Silverstein & Partners, un abu kopīgajā lekcijā, kuras veidošanā piedalījās arī LADC viņi dalīsies ar savu kopīgo pieredzi un revolucionāru skatījumu uz reklāmas industriju un tās virzītājspēkiem.
Pieteikšanās dalībai festivāla radošajās lekcijās, kā arī noslēguma ceremonijā, kā arī lekciju programma un plašāka informācija par ADwards 2013 pasākumiem un dalības maksu tajos: http://www.adwards.lv/lv/pasakumi/pasakumi
Visi, kas kļūs par Latvian Art Directors Club biedriem līdz 11. aprīlim, ADwards 2013 radošās lekcijas un noslēguma ceremoniju varēs apmeklēt bez maksas, kā arī par brīvu piedalīties LADC rīkotajās lekcijās visa gada garumā. Tāpat ikviens, kas festivāla mājas lapā līdz 4. aprīlim pasūtīs t-kreklu ar īpašu festivāla dizainu – kādu no ADwards 2013 monstriem – to varēs izmantot kā ieejas biļeti noslēguma ceremonijā, apmeklējot to bez maksas.
Foto: Publicitātes foto