Jauno mediju kultūras centrs RIXC piedāvā:
Dienas programmā no plkst. 14:00 notiks sociālo spēļu darbnīcas beļģu dizaineru no Fishing Cactus vadībā Maskavas ielas 8 ēkā. Darbnīcās laipni aicināts piedalīties ikviens interesents, kas tiks aicināti iesaistīties sociālo spēļu izveidē – izprast to veidošanas pamatprincipus un pašiem izmēģināt radīt kādu interaktīvu un/vai asociatīvu spēles stāstu par Rīgas Spīķeru un Centrāltirgus apkārtnes pagātni.
No plkst. 19:00 ikvienam Baltās nakts apmeklētājam būs iespēja izspēlēt TechnoCité (Beļģija) radītās urbānās video spēles uz lielā ekrāna.
Vakara programmā no plkst. 19.00 aicinām visus piedalīties RIXC mākslinieku un LU biologu vadītajās mākslas un zinātnes atvērtajās darbnīcās Spīķeru skvērā, kurās tiks parādīts, kā izgatavot “baktēriju bateriju” un citi inovatīvi eksperimenti ar alternatīviem pilsētvides enerģijas resursiem (piemēram, kā tepat – līdzās Spīķeriem plūstošā Daugavas ūdenī atrodamās dūņas var tikt izmantotas nelielu elektronisku ierīču darbināšanā).
Nakts programmā no plkst. 21:00 notiks audiovizuālas performances, kurās mākslinieki Voldemārs Johansons, Mārtiņš Roķis un Rihards Vītols darbnīcās radītos Baktēriju bateriju elektriskos signālus transformēs un interpretēs skaņas un elektroniski ģenerētās vizualizācijās.
Laikmetīgās mākslas centrā kim? no 14:00 – 3:00 būs skatāma audioieraksta stacija–mobils itāļu mākslinieces Evas Frapičini mākslas darbs, piepūšama gliemežvāka formas instalācija, kurā atrodoties tās dalībnieki uztic un atstāsta savus sapņus projekta arhīvam. Pasākuma laikā apskatāmas trīs izstādes: Kristapa Epnera personālizstāde, Ojāra Pētersona „Oranžais stūris” un Oļas Vasiļjevas „Cinq a Sept”.
Vakarā no 20.00–22.00 koncertē grupa „Martas asinis”
Dirty Deal Teatro no 20:00 līdz 01:00 piedāvā spēli “Atmiņas tumsā”. Projektā apvienojas teatralitāte un spēlēm raksturīgās struktūras, sniedzot iespēju skatītājiem ne vien kļūt par izrādes dalībniekiem, bet pašiem radīt - caur priekšmetiem veidot asociatīvas atmiņas, katram spēlētājam dāvājot personīgu pieredzi un sniedzot izvēli, kā veidot stāstu.