Post-fordisko ekonomiku raksturo pāreja no industriālās produkta kopiju ražošanas uz zīmju, t.i. algoritmu kopēšanas laikmetu. Līdz ar sociālās tīklošanās virtualitāti atsvešināta un peļņas kapitalizēšanai nodota tiek pati cilvēciskā būtība - spēja komunicēt. Ja kādreiz rūpnīcās varēja sastapt plāksnīti: "Nerunājiet - šeit cilvēki strādā!", tad mūsdienu biznesa un sociālo vidi raksturo pretējs lozungs: "Komunicējiet!".
Kārlis Vērpe studējis filozofiju un pamatā pievērsies fotogrāfijas un attēla problemātikai, kā estētikas un mākslas filozofijas, tā arī izziņas teorijas ietvaros. Gadu gaitā intereses pārvietojušās mediju un tehnikas teoriju kontekstā (cilvēka un tehnoloģijas mijiedarbība), kā arī apziņas filozofijā (kas ir apziņa, uztvere, iztēle, domāšana u.tml.). Pasniedz fotogrāfijas teorijai un vēsturei, kā arī mediju filozofijai veltītus kursus Liepājas Universitātē.
Normunds Kozlovs, kura interešu lokā ietilpst kontrkultūras ideoloģija, kultūras studijas, jaunatnes subkultūras, informācijas sabiedrība un jaunie mediji, lektora Rīgas Stradiņa universitātes Komunikācijas studiju katedrā un viespasniedzējs Liepājas Universitātes studiju programmā “Jauno mediju māksla”.