Lugas sākumā dramaturgs uzbur tipisku situāciju – lietišķa un darbu ritenī ierauta sieviete nespēj noticēt mīļotā jūtu patiesumam un pieņemt lēmumu par laulībām, tāpēc izgudro mīlas trijstūri, iesaistot spēlē trešo personu. Tālākais izvēršas neiedomājamā notikumu virknē, jo, izrādās, ka mīlestība, ja apšauba tās spēku, var atriebties un aiziet pie citiem...
Lai uz skatuves radītu Parīzes noskaņu, scenogrāfs Aigars Ozoliņš ir izmantojis dzīvu rokas vilktu līniju, atdarinot Parīzes ielu mākslinieku zīmējumus. Visi priekšmeti ir tikai līnija, kas pakāpeniski top attiecīgās ainas laikā.
Galvenajās lomās Indra Roga un Ivars Puga. Pirmizrāde - 23.janvārī.
Lugas autors Ēriks Emanuels Šmits ir viens no populārākajiem franču mūsdienu rakstniekiem pasaulē. Dzimis 1960. gadā, ieguvis doktora grādu filosofijā. Pirmais teātrim domātais darbs, kas atnes viņam starptautisku slavu, ir luga “Apmeklētājs”, kurā attēlota Zigmunda Freida tikšanās ar, iespējams, Dievu To Kungu. Arī nākamajām lugām ir ievērojami panākumi, seko “Noslēpumainās variācijas”, “Izvirtulis”, “Starp pasaulēm”, “Mani sprediķi”, “Līdzdalībnieki”, “Jūtu tektonika”, “Annas Frankas dienasgrāmata”. Šmits vairākkārt saņēmis gan Moljēra balvu, gan Franču akadēmijas Teātra Grand-Prix. Viņa grāmatas tulkotas 43 valodās un lugas iestudētas vairāk nekā 50 valstīs. 2009. gadā Ēriks Emanuels Šmits pats kā kinorežisors filmā uzņēmis vienu no saviem populārākajiem darbiem – “Oskars un Rozā dāma”, par maza, mirstoša zēna pēdējām dzīves dienām, ko atvieglo sarunas ar noslēpumaino kopēju.
Foto: Publicitātes foto