Pirms seansa režisore pastāstīja par filmas tapšanu un iepazīstināja auditoriju ar vienu no operatoriem - Arvo Vilu. (Filmas otra operators ir Aivars Kalniņš.)
Kā liecināja komentāri pēc filmas noskatīšanās, skatītāji bija ar patiesu interesi sekojuši stāstam par pianista Vestarda Šimkus pasaules redzējumu un tā atspoguļojumu mūzikā.
Filmas uzbūve – pasaulslavenais pianists Vestards Šimkus starp bērnības zemi un Eiropas lielpilsētu skatuvēm.
Bēthovena 3. klavierkoncerta epizodes savieno filmā trīs ģeogrāfiskos punktus - trīstūkstoš lielo klausītāju zāli Bilbao, Lielo Ģildi Rīgā mēģinājuma laikā ar diriģentu Karelu Marku Šisonu un koncertzāli Estonia Tallinā, katrā no tiem tverot atšķirīgus Vestardam vien raksturīgus mirklus.
Ferenca Lista mūzika no sniegotās Madonas aizved uz saules un negaidītas vētras skarto Spāniju nakts koncertā viduslaiku pilī. Barselona ar Grīgu un atmiņām par konkursā iegūto lielo uzvaru kā balva virknei koncertu visā pasaulē. Mirkļi no Pētera Vaska Gadalaikiem un ekstrēmā Andra Dzenīša klavierkoncerta. Mirkļi Berlīnes koncertnamā un Vestarda lidojuma laikā.
No jebkuras koncertturnejas ceļš allaž atgriež pianistu mājās Vecmokās. Vecmokas četros gadalaikos. Mājas miers, dabas burvība mijas ar pasaulīgo trauksmi visas filmas garumā.