Zaļas narcises un lilijas, tējas pauzes un sarunas, no Latvijas līdz Palermo, senu reliģisko gleznojumu citāti un 21.gs. vēsās biroja vides askētisms, un lieldienīgi koši cāļi. Fotoreālisms, ekspresija, abstrakcija un līdzās klasiski glezniecības smalkumi. Glezniecība, tēlniecība, porcelāns. Tikpat dažādi arī pārstāvētie autori – gan jauni, gan pieredzējuši, kuru rokraksts jau nekļūdīgi atšifrējams. Taču visiem šiem darbiem tomēr ir kas vienojošs – to izmēri nepārsniedz 30 cm.
Nelielais apjoms pieļauj, pat nosaka, dažādas interpretācijas iespējas. Tas var būt viens veselums – sīki izstrādāts vai ieskicēts, taču tā var būt arī tikai daļa no kaut kā, neliels fragments, detaļa. Šai ziņā, protams, vieglāk izvērsties māksliniekiem-gleznotājiem, citādi ir ar tiem, kas rada telpiskus darbus, kas tomēr telpā un laikā lielākoties pabeigti un aptverami.
Izstādes nosaukums saistīts ar greznumlietiņu kameju – filigrāni izstrādātu dārgakmens miniatūru. Mākslas darbs kā rota. Nonākot līdz šādam uzstādījumam, svarīgi, lai dekorativitātes priekšā darbs nezaudētu idejisko formu un emocijas. Un tās šoreiz liecina par svētku tuvošanos.
Izstāde aplūkojama līdz 20. aprīlim.