Kā vēsta mākslinieks, projekta idejas pamatā ir pārdomas par dzīves procesiem, notikumiem, parādībām un tā visa interpretācijām un uztveres mehānismiem cilvēka apziņā. Brīžiem būtiskais nav redzams virspusē, šajā gadījumā „virs ūdens“ un bieži vien nākas ielēkt dziļi aukstā ūdenī, lai saprastu, kas notiek. To vizualizējot, mākslinieks Kirils Panteļejevs ir veidojis simbolisku aisbergu, kas 4.aprīlī tiks novietots uz ūdens pie AB Dambja.
2002. gadā Kirils Panteļejevs ir saņēmis Latvijas Mākslinieku savienības un Kultūrkapitāla fonda Gada balvu par labāko vides objektu – peldošo “Pludiņu” pie peldošā mākslas centra “NOASS”. Turpinot ilgstošu sadarbību ar „Kultūras un mākslas projektu NOASS”, šogad mākslinieks ir veidojis jaunu vizuāli spilgtu un asociācijas rosinošu vides objektu „Neredzamā daļa”.
Runājot par vides objektu „Neredzamā daļa”, mākslinieks uzsver dažas no mūsu laika galvenajām iezīmēm – dzīves ritma uzskrūvēšanos un mediju ietekmētu paviršību informācijas un realitātes uztverē. Informācijas telpa paliek arvien vairāk komercializēta un piegāzta ar dažāda veida „sensācijām”. Tās tiek attiecīgi „iepakotas“ un bieži vien adaptētas dažādu mērķu sasniegšanai. Pielāgojoties šiem apstākļiem, cilvēkam vien atliek izvēlēties sev piemērotu šauru specializāciju, potenciāli kļūstot par viegli manipulējamu un lētticīgu informācijas patērētāju.
Kirils Panteļejevs ir dzimis 1969. gada 11. aprīlī Rīgā. 1994. gadā absolvējot Latvijas Mākslas akadēmijas Tēlniecības nodaļu, stažējies Humbolta universitātē Kalifornijā, ASV. Kopā mākslinieks ir sarīkojis 6 personālizstādes dažādās Rīgas galerijās un piedalījies grupu izstādēs Latvijā un ārzemēs. Konsekventi piedalās Latvijas Laikmetīgā mākslas centra rīkotajās ikgadējās izstādēs, Bolderājas vides mākslas akcijās, Pedvāles brīvdabas mākslas izstādēs un Rīgas Starptautiskajās tēlniecības kvadriennālēs. Strādā Latvijas Mākslas Akadēmijā Dizaina nodaļā. Panteļejevs katrā projektā izvēlās īpašu konkrētam kontekstam atbilstošu tehnikas, materiāla izmantošanas un profesionālo iemaņu definīciju, izmanto tradicionālas tēlniecības amata prasmes, instalācijas, vides objektu veidošanas tehnikas un performances mākslas elementus.