Devītā radošās izcilības festivāla ADwards 2014 galveno balvu – Grand Prix – saņēmusi Asketic par vizuālās identitātes kampaņu Gors. Savukārt par festivāla godalgotāko aģentūru, saņemot divus zelta jeb pirmās pakāpes ordeņus un trīs sudraba jeb otrās pakāpes ordeņus, šogad kļuvusi reklāmas aģentūra DDB Worldwide Latvija, tai seko reklāmas aģentūra Not Perfect ar trim sudraba ordeņiem, informē Anete Franka, Latvian Art Directors Club izpilddirektore.
Integrēto kampaņu kategorijā zelta ordeni par LMT jaunā zīmola un atbilstošas identitātes izveidi kampaņā Domā - Dari (klients: Latvijas Mobilais Telefons) saņēma aģentūra DDB Worldwide Latvia. Sudraba ordenis par Zelta Zivtiņas Relaunch kampaņu (klients: Tele 2) piešķirts reklāmas aģentūrai Not Perfect.
TV un radio kategorijā zelta meistarības ordeņus saņēma DDB Worldwide Latvia par komerciālo TV reklāmu LMT jaunā zīmola un identitātes kampaņai Domā - Dari (klients: Latvijas Mobilais Telefons), reklāmas aģentūra Mooz! par sociālo TV reklāmu Ja dzer, tad nebrauc! (klients: Ceļu satiksmes drošības direkcija) un Voldemārs Dūdums par kino reklāmu Pārdod man šo pildspalvu! (klients: žurnāls Ir nauda). Savukārt ar sudraba ordeņiem apbalvotas reklāmas aģentūras Not perfect par komerciālo TV reklāmu ZZ Seriāls. Vārdu maiņa (klients: Tele2), Abnormal par radio reklāmu Pica Lulū ēdienu piegādes radio klips (klients: Pica Lulū) un Lauris Ābele par Radio NABA rudens apokalipse apakškategorijā grafiskie video risinājumi (klients: Radio NABA).
Kategorijā Interaktīvie un digitālie risinājumi reklāmas aģentūra McCann WorlGroup ieguva divus zelta ordeņus par kampaņām Iedziedi savu svētku zīmi! (klients: XXV Vispārējie latviešu dziesmu un XV Deju svētki) un Muuv Muuv interneta kampaņa (klients: Food Union). Savukārt digitālā aģentūra WRONG Digital ar darbu GIFFF.IO ieguva divus sudraba ordeņus apakškategorijās tīmekļa lapa un citi digitālie risinājumi (klients: WRONG Digital). Apakšaktegorijā mobilās aplikācijas zelta ordeni saņēma digitālā grupa Arcana par mobilo aplikāciju Viesabonēšanas slepkava (klients: Roamer), otro jeb sudraba ordeni ieguva reklāmas aģentūra ADELL par aplikāciju Prāts/ Neprāts (klients: Ceļu satiksmes drošības direkcija). Savukārt CUBE Mobile par radio Pieci digitālā dizaina izstrādi ieguva sudraba ordeni (klients: Latvijas Radio).
Netradicionālā komunikācija - zelta ordenis Uģim Oltei par Dzintara Dzimšanu (klients: Rīga 2014).
Kategorijā Branded content and entertainment sudrabu ieguvaDDB Worldwide Latvia par kampaņu LMT Rekomendē (klients: Latvijas Mobilais Telefons).
Print Art un Dizains apakškategoriju uzvarētāji:
Komerciālā preses reklāma: zelta ordenis – aģentūrai Guilty par darbu kad kājas klausa vēderam (klients: Smecta).
Grafiskais dizains: sudraba ordenis – aģentūrai DDB Worldwide Latvia par Kas virza Tevi? (klients: TEDxRiga).
Izdevniecība: zelta un sudraba ordeni ieguva tekstu grupa Orbita par grāmatām Peldus un Artūra Puntes poētiskie veltījumi (klients: Orbīta). Tāpat sudraba ordeņus saņēma Pooper Magazine (klients: Pooper Magazine) un izdevniecība SIA Liels un Mazs par grāmatu Daudzpusīgais ronis (klients: SIA Liels un Mazs).
Kalendāri- sudraba ordeni saņēma Uldis Trapencieris par Latviešu senais kalendārs (klients: SIA Melns Nezvērs).
Vizuālā identitāte: aģentūrai Asketic zelta ordenis par GORS vizuālo identitāti(klients: Austrumlatvijas koncertzāle) un sudraba par The Beginnings (SIA Smartfoody), tāpat sudraba ordeņus ieguva – SIA BrandBox par darbu Iedziedi savu svētku zīmi! (klients: XXV Vispārējie latviešu dziesmu un XV Deju svētki), DDB Worldwide par DOMĀ – DARI. LMT vizuālo identitāti (klients: Latvijas Mobilais Telefons).
Komerciālais iepakojums: sudraba ordenis – aģentūrai Young & Hungry par darbu HUGU The Little One.Paperis. (klients: A. DEW).
Fotogrāfija: zelta ordenis – SIA Red is the new black par darbu RELIKVIJAS (klients: Modes zīmols Keta Gutmane), savukārt sudraba ordenis tika aģentūrai Not Perfect par darbu ZZ imidža fotogrāfija (klients: Tele2).
Produktu dizains: zelts ordenis – Flow Design par darbu Cliq (klients: SIA Flow Design); sudraba ordenis Huglock par universālā slēgmehānisma dizainu (klients: Huglock).
Visus festivāla darbus vērtēja starptautiska žūrija, kurā darbojās deviņi atzīti reklāmas, dizaina, mediju un saistīto industriju profesionāļi gan no Latvijas, gan ārvalstīm. Žūrijas darbu vadīja reklāmas grands Sanīls Radio (Saneel Radia) no Ņujorkas.
I Pakāpes Adwards ordenis (Zelta godalga)
Darbs, kas atzīts par labāko kategorijā (izvēloties no uzvarētājiem apakškategorijās), saņem I pakāpes ADwards ordeni (zelta godalgu) un I pakāpes diplomu, kā arī tiek publicēts ADwards gadagrāmatā. Šī balva norāda, ka jūsu darbs pavēris jaunus apvāršņus un iedibinājis jaunus standartus. Latvijas reklāmas un dizaina sfērā, bet jūs pats ieiesiet Latvijas radošajā vēsturē. Ja jūs esat I pakāpes ADwards ordeņa kavalieris, jūsu talants un profesionalitāte turpmāk vairs nav apšaubāma. Jūs esat klasiķis.
II Pakāpes Adwards ordenis (Sudraba godalga)
Darbs, kas atzīts par labāko katrā no apakškategorijām, saņem II pakāpes ADwards ordeni (sudraba godalgu) un II pakāpes diplomu, kā arī tiek publicēts ADwards gadagrāmatā. Šī balva norāda uz spēcīgu talantu savienībā ar izcilu meistarību un uzmanību pret detaļām. II pakāpes ADwards ordenis nozīmē – jūs esat aroda virtuozs, respektējams un cienījams tiklab savā profesijā, kā tālu ārpus tās.
Foto: Publicitātes foto