Festivāls tiks atklāts 18. marta vakarā līdz ar iesniegto darbu izstādi. Savukārt ceturtdien, 19. martā, visas dienas garumā plānots organizēt dažādas “ADwards” aktivitātes. Viesnīcā Albert Hotel, Dzirnavu ielā 33, dienas pirmajā pusē notiks Latvijas institūta (LI) rīkota diskusija “Latvijas tēls: Ko sakām, ja nav ko teikt?” Diskusijas mērķis ir izvirzīt galveno ideju Latvijas zīmolam ekonomiskās krīzes apstākļos, kur LI uzņemtos virzošo lomu kopīgai vēlmei darboties. Diskusijas moderators būs LI direktors Ojārs Kalniņš, savukārt kā eksperti tiks pieaicināti sabiedrībā zināmi sabiedrisko attiecību un dažādi citu nozaru profesionāļi.
Pēcpusdienā notiks festivāla radošā daļa – lekcijas un semināri pasaulē slavenu un atzītu reklāmas speciālistu vadībā. Joakims Jonasons (Joakim Jonason) stāstīs par to, kā slikti laiki liek veidot labākas reklāmas, uzstāsies arī reklāmas aģentūras TBWA radošais direktors un vadītājs Kai Roffens (Kai Röffen), kā arī Leo Burnett Brasil radošais viceprezidents Rui Lindenbergs (Ruy Lindenberg). Šogad lekcijās un semināros “reklāmas guru” stāstīs par brazīliešu kultūras, mūzikas un mentalitātes lomu Brazīlijas reklāmās, kā arī par to, kāpēc no 35 tūkstošiem reklāmu mēs spējam atcerēties tikai 5?
Savukārt vakarā šī gada festivāla uzvarētāji tiks sumināti īpašā apbalvošanas ceremonijā.
“ADwards 2009” darbu pieņemšana notiks no 27. februāra līdz 12. martam. Šogad tiek mainīti arī darbu pieteikšanas noteikumi, nosakot īpašu pieteikuma maksu. Viena – pirmā darba iesniegšana visiem festivāla dalībniekiem ir bez maksas, savukārt par katru nākamo darbu jāmaksā Ls100+PVN. Pieteiktajiem darbiem jābūt radītiem laika posmā no 2008. gada 1. februāra līdz 2009. gada 1. februārim. Darbu iesniegšanas tehniskā prasības, kā arī detalizētāka informācija par festivālu pieejama www.adwards.lv.
Darbus festivālam var iesniegt 15 dažādās kategorijās – integrētās kampaņas, TV un drukātā reklāma, tiešais mārketings, sociālā reklāma, grafiskais un iepakojuma dizains, fotogrāfija, animācija, interaktīvais un industriālais dizains, plakāti un vides reklāma, vides objekti, radio reklāma un reklāmas teksts. Tāpat kā pagājušo gadu, arī šogad, lai atbalstītu lietišķā dizaina attīstību Latvijā, industriālā dizaina kategorijā darbus varēs iesniegt bez maksas.
Latvijas talantīgākos reklāmas māksliniekus vērtēs un izvēlēs nopietna žūrija Joakima Jonasona (Joakim Jonason) vadībā, kurš radījis leģendāro Diesel kampaņu „For Successful Living” un ir vienīgais reklāmas nozares pārstāvis, kuram trīs reizes izdevies iegūt Kannu Grand Prix apbalvojumu.
Žūrijā darbosies arī Leo Burnett Brasil radošais viceprezidents un viens no visvairāk godalgotajiem Brazīlijas reklāmas tekstu autoriem Rui Lindenbergs (Ruy Lindenberg), reklāmas aģentūras TBWA radošais direktors un vadītājs, kurš ieguvis vairāk kā 150 nacionālas un starptautiskas reklāmas balvas, to skaitā Cannes Lions, New York Festival un London International Advertising Award festivālos – Kai Roffens (Kai Röffen), Berlīnes reklāmas aģentūras Jung von Matt/Spree radošais direktors Volfgangs Šneiders (Wolfgang Schneider), KesselKramer vadošais copywriters Pims Gerits (Pim Gerrits), kā arī pārstāvji no Latvijas.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
Nākamnedēļ sāksies darbu iesniegšana ceturtajam radošās izcilības festivālam “ADwards”
Zane Bērziņa, 19.02.2009. 15:59
Šogad no 18. līdz 19. martam norisināsies jau ceturtais radošās izcilības festivāls „ADwards”, kurā labākie Latvijas reklāmas un dizaina mākslinieki savā starpā cīnīsies par Meistarības ordeņiem. Darbus festivālam varēs iesniegt, sākot no piektdienas, 27. februāra, līdz pat 12. martam.