Kopumā PASSWORD mārketinga sasniegumu konkursam tika saņemti 49 kampaņu pieteikumi no aģentūrām un uzņēmumiem, kas ievērojami pārsniedza iepriekšējā gada finālistu skaitu. Kampaņas tika vērtētas trīs kategorijās: pamata, mazbudžeta un sociālajā kategorijā. Žūrija izvirzīja finālistus, kuri mārketinga konferences Password 2009 laikā prezentēs savus darbus un cīnīsies par Grand Prix. Mārketinga konference Password norisināsies š.g. 3 martā, kino “Rīga”.
PASSWORD 2009 mārketinga sasniegumu konkursa finālisti (alfabētiskā secībā):
Pamatkategorija:
Nordea Rīgas maratons – no „pīļu dīķa” uz starptautisku atzinību
Olfen Patch plāksteri
Statoil extra re-launch kampaņa
Tetra Pak / Sargā sulu!
zip.lv / Pērk! Pārdod! Dažādi!
Mazbudžeta kategorija:
BTA / Meklē internetā “Ātruma polise”
Statoil / Vai Tavam pirkumam tiešām ir nepieciešams maisiņš?
Sociālā kategorija:
LNT / Enģeļi pār Latviju
PASSWORD sasniegumu konkursa žūrijā piedalās Latvijas mārketinga un reklāmas eksperti: žūrijas priekšsēdētājs Jānis Spoģis, PASSWORD 2008 titula "Gada mārketinga direktors" ieguvējs, TELE2 mārketinga vadītājs, Inese Eglīte, Rīgas Biznesa Skolas Vadības Programmu vadītāja, Ģirts Ozols, Latvijas Reklāmas asociācijas prezidents, Ēriks Stendzenieks, MOOZ! radošais direktors, Kārlis Gedrovics, mediju aģentūras „Inspired” direktors, Ginta Krivma, "TNS Latvia" valdes priekšsēdētāja, Ivars Belte, "Baltic Media Alliance" izpilddirektors, Normunds Rudzītis, Samsung telekomunikāciju produktu mārketinga vadītājs un Dace Kokina, "Laima" mārketinga vadītāja.
PASSWORD mārketinga sasniegumu konkursa mērķis ir apzināt efektīvākās mārketinga kampaņas un parādīt, ka reklāma nav tikai māksla, bet tā arī dod reālu pievienoto vērtību biznesam. Konkurss tiek organizēts sadarbībā ar Amerikas mārketinga asociāciju, tādēļ kampaņu vērtēšanā tiek izmantoti starptautiskie EFFIE kritēriji. EFFIE ir viens no prestižākajiem mārketinga efektivitātes konkursiem, kurš tiek rīkots 30 dažādās pasaules valstīs. Atšķirībā no pārējiem reklāmas festivāliem un konkursiem, šajā konkursā tiek vērtēts ne tikai kampaņas radošums, bet 33% no žūrijas vērtējuma noteic radošā stratēģija (inovācijas un izpildījuma kvalitāte), 33% - mediju stratēģija (inovācijas un efektivitāte mediju izmantošanā) un 33% - rezultāti (rezultāti attiecībā pret kampaņas mērķiem un rezultāti attiecībā pret investētajiem līdzekļiem).
PASSWORD ietvaros norisināsies arī mārketinga konference, kurā uzstāsies starptautiski atzīti mārketinga un reklāmas eksperti.
PASSWORD 2009 atbalstu sniedz Samsung, King&Banzai, Poligrāfijas aģentūra, Cube, TNS Latvia, Elefant Hotel un Skrivanek. Informatīvo atbalstuno nodrošina Diena, Lietišķā Diena, Delfi, Leta, Rīgas Viļņi, Baddog, CVonline, 1188, JCDecaux, European Hit Radio, 7guru, 96,2 – Krievijas Hiti un Market Media.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
Izvirzīti PASSWORD 2009 mārketinga sasniegumu konkursa finālisti
Ginta Bakane, 25.02.2009. 15:35
Mārketinga sasniegumu konkursa PASSWORD žūrijas komisija noteikusi pagājušajā gadā Latvijā visveiksmīgāk realizētās reklāmas kampaņas, kas cīnīsies par Grand Prix 2009. gada 3. martā, mārketinga sasniegumu konkursā.