Radošās izcilības festivāla Meistarības ordeņus būs iespējams iegūt 15 dažādās kategorijās – integrētās kampaņas, TV un drukātā reklāma, tiešais mārketings, sociālā reklāma, grafiskais un iepakojuma dizains, fotogrāfija, animācija, interaktīvais un industriālais dizains, plakāti un vides reklāma, vides objekti, radio reklāma un reklāmas teksts.
“ADwards 2009” darbu pieņemšana notiks no 27. februāra līdz 14. martam. Šogad tiek mainīti arī darbu pieteikšanas noteikumi, nosakot īpašu pieteikuma maksu. Viena – pirmā darba iesniegšana visiem festivāla dalībniekiem ir bez maksas, savukārt par katru nākamo pieteikto darbu jāmaksā Ls 50 +PVN. Tomēr arī šogad, lai atbalstītu lietišķā dizaina attīstību Latvijā, industriālā dizaina kategorijā darbus varēs iesniegt bez maksas.
Pieteiktajiem darbiem jābūt radītiem laika posmā no 2008. gada 1. februāra līdz 2009. gada 1. februārim. Darbu iesniegšanas tehniskās prasības, kā arī detalizētāka informācija par festivālu pieejama www.adwards.lv.
“Laikā, kad neviens nekā nezina, neviens neko nesaprot un atsakās izteikt jebkādas prognozes par to, kā “tas viss” beigsies, man ir viena simtprocentīgi ticama ziņa: pasauli neizglābs cilvēki krēslos un cilvēki komitejās. Vienīgie uz pasaules, kas “to visu” vērsīs par labu, būs cilvēki ar idejām,” tā LADC valdes priekšsēdētājs Ēriks Stendzenieks.
Latvijas talantīgākos reklāmas māksliniekus vērtēs un izvēlēs nopietna žūrija Joakima Jonasona (Joakim Jonason) vadībā, kurš radījis leģendāro Diesel kampaņu „For Successful Living” un ir vienīgais reklāmas nozares pārstāvis, kuram trīs reizes izdevies iegūt Kannu Grand Prix apbalvojumu.
Žūrijā darbosies arī Leo Burnett Brasil radošais viceprezidents un viens no visvairāk godalgotajiem Brazīlijas reklāmas tekstu autoriem Rui Lindenbergs (Ruy Lindenberg), reklāmas aģentūras TBWA radošais direktors un vadītājs, kurš ieguvis vairāk kā 150 nacionālas un starptautiskas reklāmas balvas, to skaitā Cannes Lions, New York Festival un London International Advertising Award festivālos – Kai Roffens (Kai Röffen), Berlīnes reklāmas aģentūras Jung von Matt/Spree radošais direktors Volfgangs Šneiders (Wolfgang Schneider), KesselKramer vadošais copywriters Pims Gerits (Pim Gerrits), kā arī pārstāvji no Latvijas.
Festivāls „ADwards” kopā ar iesniegto darbu izstādi tiks atklāts 18. marta vakarā. Savukārt ceturtdien, 19. martā, visas dienas garumā plānots organizēt dažādas “ADwards” aktivitātes - viesnīcā Albert Hotel, Dzirnavu ielā 33, dienas pirmajā pusē notiks Latvijas institūta (LI) rīkota diskusija “Latvijas tēls: Ko sakām, ja nav ko teikt?” Pēcpusdienā notiks festivāla radošā daļa – lekcijas un semināri pasaulē slavenu un atzītu reklāmas speciālistu vadībā, bet vakarā klubā GODVIL notiks uzvarētāju apbalvošanas ceremonija.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
Sākas darbu iesniegšana ceturtajam radošās izcilības festivālam “ADwards”
Zane Bērziņa, 27.02.2009. 10:15
Šodien, 27. februārī, sākas darbu iesniegšana radošās izcilības festivālam „ADwards”, kuru jau ceturto gadu pēc kārtas rīko Latvian Art Director Club (LADC). Šogad festivāls norisināsies no 18. līdz 19. martam, un tā laikā labākie Latvijas reklāmas un dizaina mākslinieki savā starpā cīnīsies par Meistarības ordeņiem. Darbus festivālam varēs iesniegt līdz 14. martam.
Lasi vēl...