Foto: LETA
Sabiedriskā organizācija "Re!Action" dibinātājs un kampaņas organizators Mārtiņš Kozlovskis šodien žurnālistiem atzina, ka kampaņa nav vērsta pret kādu konkrētu nacionalitāti. Kampaņas mērķauditorija ir latviešu meitenes, kuras par vienu kokteiļa glāzi ir gatavas atdoties Latvijā iebraukušajiem ārzemniekiem.
"Nevienam nav noslēpums, ka Rīga tūristu aprindās tiek uzskatītā par lētu uzdzīves vietu, kur ir gan lēts alkohols un meitenes, tādēļ ar kampaņas palīdzību mēs mēģināsim mainīt mūsu pašu sabiedrības uzskatus. Līdz ar to varētu mainīties arī tūristu priekšstats par Rīgu," norādīja Kozlovskis.
Kampaņas "Stop seksterorismam" laikā sabiedrība tiks informēta gan ar televīzijas, preses un vides reklāmas palīdzību, kā arī tiks izplatītas "bad dog" kartiņas.
Raidījuma "Degpunktā" producents Niks Volmārs informēja, ka raidījumā "Degpunktā" tiks izveidots raidījumu cikls, kurā stāstīs par sekstūrismu Rīgā. "Raidījums iepazīstinās skatītājus ar to, kas ir sekstūrisms, kā arī būs skatāms ar slēpto videokameru Rīgā filmēts materiāls par to, kā ārzemnieki piedāvā meitenēm izmaksāt vienu kokteili un turpmāko vakaru pavadīt divatā," sacīja Volmārs.
"Latvijas Mūzikas kanāla" un "Latvijas Ziņu kanāla" attīstības direktore Evija Stalte atzina, ka Latvijā vērojams ārzemju tūristu skaita pieaugums, taču kampaņa nav vērsta pret tūrismu, bet gan domāta tam, lai Latvijas sievietes aizdomājas par to, ko dara. Mūsdienās sievietes pelna pietiekami, lai pašas varētu sev nopirkt glāzi kārotā kokteiļa.
Kozlovskis norādīja, ka "Stop seksterorismam" ir pirmā "Re!Action" organizētā kampaņa, kas piesaistījusi jau dažādu nevalstisko organizāciju, mediju un privātuzņēmēju interesi ar vienotu mērķi pārtraukt un mainīt vienaldzīgo attieksmi pret sekstūrismu.