Kolekcijas pirmajā daļā tiks demonstrētas festivāla SATCAR labākās filmas, Labākās Polijas reklāmas, UNDP (United Nations Development Programme) reklāmas filmu panorāma un UNDP (United Nations Development Programme) reklāmas kampaņa Vima Vendera (Wim Wender) režijā.
Kā parasti, īpaša uzmanība tiks veltīta atsevišķām valstīm un īpašiem vārdiem reklāmas pasaulē - kolekcijas 2. daļā tiks iekļautas programmas: 2008. gads - Eiropas futbola gads (aizraujošākās futbola reklāmas no visas pasaules), Krievija un krievi starptautiskajā reklāmā, Mišela Gondrī (Michell Gondry) panorāma - reklāmas kino māksla un īpaša kolekcijas programma par Parīzi reklāmās. Kolekcijas trešajā daļā redzēsim Meksikas Palacio de Hierro reklāmas, Labākās Krievijas reklāmas, Honkongas reklāmu panorāmu, OPTIC 2000 reklāmas ar slaveno franču dziedātāju Džoniju Halideju ( Johnny Hallyday), kā arī unikālu režisora Anga Lī (Ang Lee) īsfilmu par BMW. Kolekcijas noslēdzošajā daļā kā saldais ēdiens izturīgākos skatītājus gaidīs visseksīgāko reklāmu programma.
Programma sola arī satikšanos ar slavenībām - kolekcijas pirmajā daļā iekļauts klips ar grupas SPICE GIRLS dalībnieču piedalīšanos - lielveikalu tīkla TESCO reklāma (Lielbritānija, 2007. gads). Kolekcijas otrajā daļā iekļauts īpašs futbolam veltīts reklāmu bloks, kurā būs redzams Deivids Bekhems, Ēriks Kantonā, Ronaldo un Zinadins Zidans. Kolekcijā iekļauts arī klips ar Nikolā Sarkozī sievas Karlas Bruni piedalīšanos - „pilsētas limuzīna”- Lancia Musa reklāma (Itālija, 2007. gads) un Japānā 2004. gadā radītais Toyota Alphard klips ar Žana Reno piedalīšanos.
Kolekcijas klipu krājumā būs redzams arī Krievijas eksprezidents Mihails Gorbačovs, kurš mielosies ar picu „Pizza Hut” (ASV, 1998. gads) un Džordžs Klūnijs, kurš šoreiz reklamē kafiju „Nespresso” (Internacionāls klips, 2006. gads). Klūnijs kolekcijā pārstāvēts arī ar Latvijā demonstrēto “Martini” reklāmas klipu (Itālija 2006. - 2007. gads).
No pirmdienas, 16. marta - mēnesi pirms pasākuma - biļetes uz REKLĀMAS RĪMU NAKTS pasākumu kļūs dārgākas - vienas biļetes cena lielajā zālē būs - Ls 15, tirdzniecībā būs pieejamas arī biļetes uz programmu mazajā zālē un tās maksās Ls 12. Biļetes nopērkamas Biļešu Serviss kasēs, kā arī internetā www.ticketservice.lv. Līdz 16. martam biļetes pieejamas par iepriekšizziņoto cenu. Jau ziņots, ka pieejamas arī īpašās VIP biļetes (ar rezervētu galdiņu), tās iespējams iegādāties piesakoties uz elektroniskā pasta adresi birojs@untitled.lv
Jau ziņots, ka Reklāmas Rīmu Nakts jeb starptautiski – “The Night Of Adeaters” – ir pasākums, kurā tiek demontrētas neparastas reklāmas no visas pasaules. Šo pasākumu 1981. gadā izveidoja Žans Marī Bursiko (Jean Marie Boursicot). Šogad uz Rīgu tiks vesta kolekcija, kurā pārsvarā būs pēdējās desmitgades reklāmas klipi, kā arī daži neparasti reklāmu rullīši no pagājušā gadsimta 70-tajiem un 80-tajiem gadiem. Programmas garums sasniedz 5 stundu, 25 minūšu un 33 sekunžu kopgarumu, kurā ierindojas arī tādas pazīstamu zīmolu reklāmas, kā Audi, Sony, Durex, CocaCola, BMW, Diesel, Nike, MCdonalds, Timberland, u.c.
Vairāk informācijas par Reklāmas Rīmu Nakti - www.rimunakts.lv
Pasākumu informatīvi atbalsta portāli Draugiem.lv, TVNET, 7Guru, telekompānija LNT, izdevniecība Rīgas Viļņi, ziņu aģentūra LETA, Kapitāls, Flexpro, Marketmedia. Pasākuma sadarbības partneris - Reval Hotels.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
REKLĀMAS RĪMU NAKTS programmā šogad klipi ar slavenībām un jaunas tematiskās programmas
Arturs Orenits, 05.03.2009. 15:03
REKLĀMAS RĪMU NAKTS pasākumā, kas notiks 17. aprīlī Rīgas kongresu namā, tiks demonstrētas tematiskās programmas un klipi ar slavenību piedalīšanos.
Lasi vēl...