Foto: LETA
Šodien pēc pirmā brauciena pa veloceliņu viņš žurnālistiem atzina, ka brauciens bijis labs un ceļa segums esot kvalitatīvs.
Birks braucienu ar velosipēdu veica 20 minūtes. Viņš norādīja, ka atklājušās arī mazas nepilnības, kuras esot viegli novērst.
Rīgas domes priekšsēdētājs aicināja rīdziniekus izmantot iespēju doties ar velosipēdu no centra ar Mežaparku un turpināt braucienu pa citiem Mežaparka celiņiem. "Ir tikai jāgrib, jāpaņem velosipēds un jāmin pedāļi," sacīja Birks.
Jau ziņots, ka veloceliņa garums sasniegs 6,6 kilometrus. Tā būvniecība sākta pagājušā gada oktobrī un izmaksās 695 000 latu, iepriekš informēja ceļu būves uzņēmuma "A.C.B." vadītājs Jānis Zukulis.
Dažviet celiņš bija jāizbūvē no jauna, bet 60%-70% no kopgaruma rekonstruēta gājēju ietve. Ne visur veloceliņš būs apgaismots, jo tas ievērojami sadārdzinātu projektu.
Veloceliņa Centrs-Mežaparks turpinājumu līdz Vecāķiem varētu uzbūvēt nākamo divu gadu laikā. Pašlaik notiek šī posma projektēšana.
Jau ziņots, ka Rīgas domes Satiksmes departamenta rīkotajā konkursā par veloceliņa būvniecību uzvarēja būvfirma "A.C.B.", kas iekārto veloceliņu no Hanzas un Skanstes ielas krustojuma līdz Meža prospektam.
Šogad paredzēts izbūvēt arī Zaļo jeb atpūtas veloceliņu Pārdaugavā. Veloceliņa ideja ir veidot pilsētā "zaļo koridoru", kas sniegtu iespēju Rīgas iedzīvotājiem un tūristiem aktīvi pavadīt brīvo laiku, izbaudot galvaspilsētas parkus un Mārupītes dabas ainavu, kā arī sniegt drošas pārvietošanās iespējas ikdienas velobraucējiem.
Veloceliņš paredzēts maršrutā Vanšu tilts-Āgenskalna līcis-Uzvaras parks-Arkādijas parks-Māras dīķis-Bieriņi.