„Kampaņa ir vērsta pret vecpuišu ballītēm,” akcijas pasākumu atklāšanas ceremonijā lidostā „Rīga” teica „Re!Action” dibinātājs Mārtiņš Kozlovskis. Viņš skaidroja, ka nav noslēpums, ka Rīga ir kļuvusi par konkrētas tūristu grupas [sekstūristu] mērķi.
“Sievietes var pierādīt, ka pašas var nopirkt kokteili,” savā runā izteicās Evija Stalte, „Latvijas Ziņu kanāla” attīstības direktore. Līdzīgi izteikumi bija dzirdami arī citu kampaņas atbalstītāju, tostarp, „MTV Latvija” vīdžeja Žanetes Skarules vārdos. Viņa uzsvēra, ka vēlas lauzt tūristu vidū esošo stereotipu, kas vēsta: „Ja gribi bruneti, brauc uz Brazīliju, ja gribi blondīni, brauc uz Latviju.”
Tomēr atbalstītāju vidū esošais „Papardes zieds” uzskata, ka nevar nosodīt visas tās sievietes, kas stājas seksuālās attiecībās ar tūristiem vai citiem cilvēkiem.
Lidostas „Rīga” valdes priekšsēdētājs Krišjānis Peters par kampaņu izteicās lakoniski: „Varam celt savu pašapziņu, veidojot Rīgu par skaistāku pasauli.” Savukārt, televīzijas raidījuma „Degpunkts” pārstāvis Niks Volmārs skaidroja, ka viņu ieguldījums būs sižetu rādīšana par sekstūrismu Vecrīgā. Viņaprāt, liela problēma ir cilvēku nezināšana par šo jautājumu.
Akcijas organizatoru „Alfa centrs” pārstāve Anete Rijniece, jautāta par naudas tēriņiem, skaidro, ka nav izdevies iegūt valsts līdzekļus. Viņa informēja, ka Latvijas Tūrisma attīstības aģentūras direktors Uldis Vītoliņš neesot sniedzis finansiālu atbalstu. „Mēs nākam jau ar savu ideju, par nepieciešamiem nelieliem [papild]līdzekļiem, bet nauda neatrodas,” ar nožēlu secina Anete Rijniece.
“Mums ir budžeta plānošana vienu vai pusotru gadu uz priekšu,” naudas nedošanu skaidro U. Vītoliņš. Viņš uzsver, ka Tūrisma attīstības aģentūras „galvenais uzdevums ir tūristu piesaistīšana.” Kādai neplānotai programmai var tikt sniegts finansējums, ja maina prioritātes un novirza naudu no citiem plāniem. U. Vītoliņš uzskata, ka kampaņa ir laba, taču tās organizētājiem ir jāgarantē, ka tā neaizvainos un neaizskars tūristus.
A. Rijniece informēja, ka akcijas veidotājiem par dažādiem izdevumiem ir nācies maksāt uz pusi mazāk naudas, nekā reāli būtu nepieciešams. Piemēram, pastkaršu izgatavotājs BAD DOG ir ļāvis maksāt tikai par kartīšu veidošanas pašizmaksu. Viņa arī skaidroja, ka esot bijušas domstarpības ar Rīgas domi (RD), kura sākotnēji nevēlējās piekrist vides reklāmas izvietošanai, kurā attēlota gumijas sievietes lelle. RD to esot uztvērusi kā seksa rotaļlietu, kas nebūtu jāredz bērniem, tomēr beigās atļāva šo reklāmu izvietot, skaidroja A. Rijniece. Reklāmā ir redzama gumijas sieviete ar dinamīta stieni rokā, un seksa tūrisms ir pielīdzināts seksterorismam.
Kampaņas ietveros grupas „re:public” solists Jānis Rībens un dziedātājs Dons ir ierakstījuši dziesmu „Lielā pasaule”. Kā skaidro J. Rībens, dziesmā pieminētie „lētie” ir tūristu grupa ar mazākām finansiālajām iespējām, kuru mērķis ir piedzeršanās un sekss. Skaņdarba varoņi ir arī „zemes bērni”, kuri simbolizē Latvijas reģionu jauniešus, kuri dodas uz Rīgu un pieredzes trūkuma dēļ var kļūt par sekstūrisma upuriem. Dziesmas motīvs ir arī par sabiedrības vienaldzību.
Kampaņas „STOP seksterorismam” noslēgums provizoriski ir gaidāms jūlija vidū, kad Rīgas centrā tiks uzstādīts pagaidu piemineklis „Kritušajai meitenei”. Piemineklis simbolizēs morālo krišanu jeb pagrimumu.