Lakonisms, kas ieguldīts LF-S dizainā, kļuva par senu Lexus mērķu realizācijas sākumu: ‘’greznums katrā detaļā.’’ LF-S tika radīts kā automobilis, pie kura stūres būtu iespējams piedzīvot pašas spilgtākās izjūtas, tajā pašā laikā, tam ir jāsaprot un jābrīdina sava vadītāja vienmēr mainībā esošās vajadzības. Šis modelis kļuva par jaunu jēdzienu Lexus leksikā– ‘’L-finesse’’.
LF-A
Modelis LF-A pirmo reizi tika demonstrēts Eiropā automobiļu izstādē Ženēvā Geneva Motorshow 2005. Tas turpina LF-X, LF-S un LF-C līniju kā ceturtais koncepcijas ‘’L-finesse’’, kuras pamati jau realizējās GS, IS un LS modeļos, pārstāvis.
Modelis LF-A ir Lexus dizaineru priekšstats par to, kā ‘’L-finesse’’ virziens var tikt piemērots sportiskiem premium automobiļiem. Neapšaubāmi, šis mēģinājums ir izdevies, jo LF-A ir jūtama nākotnes Lexus automobiļu jaunā stila dinamika.
Eleganta automobiļa virsbūve ar noapaļotām formām, greznu elementu izmantošana interjera apdarē ir raksturīgi Lexus brendam, turklāt absolūti jauni tehniskie parametri un teicama braukšanas dinamika divvietīgajā sporta Lexus LF-A, demonstrē pilnīgu gan stila, gan arī kopējo mašīnbūves principu pārvērtēšanu.
‘’LF-A – tās ir izmaiņas kā stilā, tā arī dizainā’’, stāsta Vaheirs Hiraijs, konstruktoru biroja Lexus Design pārstāvis. ‘’ Automobiļa galveno komponentu izvietojums un lielums tika rūpīgi izmeklēts un pārlūkots. Izmantojot pavisam jaunu pieeju proporcijām un formām, mēs esam sasnieguši optimālu sabalansētību, kurai vislielākā nozīme ir automobiļa ātrumā un stabilitātē.’’
Arī apdares elementu un komponentu izvietojuma savstarpējā attiecība salonā tika pārlūkota un izmainīta tā, lai radītu ērtu, funkcionālu un modernu atmosfēru. Īsās priekšējās un aizmugurējās pārkares ideāli sadala svaru starp automobiļa priekšējo un aizmugurējo daļu, savukārt LF-A plūdlīniju pamatne ļauj sasniegt maksimālo aerodinamikas koeficientu, tas nozīmē, ka dažās sekundēs iespējams attīstīt maksimālo ātrumu – sporta automobiļa svarīgāko īpašību.